ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی آکیلس توسط iFixIt نکات جالبی به همراه دارد

اگر شما از معدود خریداران ورژن 600 دلاری آکیلس ریفت باشید، احتمالا دلتان نمی خواهد که با پیچ گوشتی و ابزارهای لازم به جان دستگاه بیافتید تا ببینید درون آن چه می گذرد. اما با ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

اگر شما از معدود خریداران ورژن 600 دلاری آکیلس ریفت باشید، احتمالا دلتان نمی خواهد که با پیچ گوشتی و ابزارهای لازم به جان دستگاه بیافتید تا ببینید درون آن چه می گذرد. اما با این حال، وبسایت iFixIt مثل همیشه حاضر است تا به شما کمک کند.

این وبسایت می گوید که تعمیر دستگاه نسبتا ساده است اما باز کردن آن لزوما ساده نیست. iFixIt تصاویری از آکیلس منتشر کرده، که شیوه باز و سر هم کردن دستگاه را به نمایش می گذارد.

NQDaRTO4Kv1x12hU

طی پروسه باز کردن هدست، باید از نواحی خاصی قطعه را از هم شکافت تا صدمه ای به کابل ها و نگه دارنده های شان وارد نشود. همچنین، طی این کالبدشکافی، تیم iFixIt متوجه شد که ریفت از نمایشگری مشابه با سامسونگ گلکسی نوت بهره نمی برد، بلکه دو نمایشگر 90 میلی متری مورب 456 پیکسل در هر اینچی کار نمایش تصاویر را به عهده دارند. این یعنی نمایشگر آکیلس ریفت از نمایشگر آیفون 6 اس پلاس بهتر و از نمایشگر گلکسی اس 7 ضعیف تر است.

McQGg6YHMbLvqHCI

دو لنز مخصوص نیز در برابر هر چشم قرار می گیرد که سبب می شود این نمایشگرها در فاصله ای بسیار دورتر و البته عظیم تر دیده شوند.

در نهایت نیز این وبسایت به تعمیرپذیری ورژن شماره یک مصرف کنندگان آکیلس ریفت نمره 7 از 10 را داد اما نحوه جمع کردن سیم ها را بزرگ ترین پیشرفت نسبت به نسخه کیت توسعه دانست. در این ورژن دیگر چندین سیم از گوشه و کنار آویزان نیستند و استفاده از هدست شکلی زیباتر به خود گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مژگان
    مژگان | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    منظورتون اوکلوس ریفته دیگه؟

  • BVV
    BVV | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    نوشتین نکته جالب گفتم شاید ارزش قطعاتش ۱۰۰ دلاره :-/ نکته جالبی وجود نداره که!

مطالب پیشنهادی