ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

موسیقی و هیجان؛ معرفی بازی Groove Planet

تا به حال شده از روزمرگی زیاد، حوصله انجام هیچ کاری را نداشته باشید و فقط به هندزفری خود اکتفا کنید؟ به قول خودمان گفتنی یک جا دراز بکشید، هندزفری ها را داخل گوش کرده ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

تا به حال شده از روزمرگی زیاد، حوصله انجام هیچ کاری را نداشته باشید و فقط به هندزفری خود اکتفا کنید؟ به قول خودمان گفتنی یک جا دراز بکشید، هندزفری ها را داخل گوش کرده و با صدای بلند موسیقی گوش دهید. شاید برایتان جالب باشد در هنگام گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان به رکورد زنی و بازی هم بپردازید.

برای این کار، Groove Planet می تواند یکی از پیشنهاد های ما به شما باشد. این بازی دقیقاً همان چیزیست که نیاز دارید. موسیقی گوش دهید، بازی کنید و سیاره ی خود را به تکامل برسانید. در ابتدای ورود به بازی یک سیاره به شکل دیسک موسیقی در اختیار شما قرار می گیرد و باید به عنوان یک شهردار آن را بچرخانید.

screen322x572e

تنها کاری که باید بکنید انتخاب موزیک مورد علاقه ی تان و لمس صفحه ی نمایش برای کسب درآمد است. به میزان هماهنگ بودن این لمس ها با ریتم موسیقی می توانید امتیازات بیشتری را کسب کرده و سیاره ی خود را غرق در موسیقی کنید. در این بین باید برای رفاه شهروندان و جذاب تر کردن محیط خود ساختمان های مختلفی ایجاد کنید.

با ساختن این سازه ها، میزان در آمد شما نیز به نسبت زیادتر شده و قادر خواهید بود ساختمان های بیشتری بسازید. به غیر از موسیقی هایی که بازی به شما پیشنهاد می دهد، می توانید از آهنگ های ذخیره شده روی دیوایس خود نیز استفاده کنید. این مورد به جذابیت بازی افزوده و از یکنواختی آن جلوگیری می کند.

screen322x572d

همچنین در طی بازی برخی وظیفه ها مانند از بین بردن سفینه های فضایی به شما محول می شود که با انجام آن ها می توانید امتیازات بیشتری را نصیب خود کنید. در پایان نیز اگر قصد رقابت و کل کل با دیگر بازیکنان در سراسر جهان را دارید قادر خواهید بود از طریق لیدربورد موجود، امتیازات خود را با آن ها مقایسه کرده و میزان رکورد خود را ارتقا بخشید.

Groove Planet یک بازی رنگارنگ است. کافیست آن را دانلود کرده و باز کنید؛ از همان ابتدا موجی از هیجان به سمت شما سرازیر شده و آدرنالین خونتان را بالا می برد. اگر قصد دارید چند ساعتی از فضای کسالت آور دور و برتان دور شوید و تنها لذت را تجربه کنید، ساخته ی Animoca Brands بهترین انتخاب برای شماست.

Groove Planet

Groove Planet

سازنده: Animoca Brands قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 107 / 52 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی