ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فضای ذخیره سازی ابری دراپ باکس
کسب و کار

مدیر ارشد بازاریابی دراپ باکس این شرکت را ترک می کند

یک منبع آگاه به Business Insider گفته که Julie Herendeen مدیر ارشد بازاریابی شرکت دراپ باکس به زودی این کمپانی را ترک خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که او به چه دلیل و به کدام مقصد از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

یک منبع آگاه به Business Insider گفته که Julie Herendeen مدیر ارشد بازاریابی شرکت دراپ باکس به زودی این کمپانی را ترک خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که او به چه دلیل و به کدام مقصد از این شرکت خواهد رفت. بر این اساس قرار است سرپرست ارشد بخش عملیات ها،‌ Dennis Woodside (مدیر عامل سابق موتورولا) به طور موقت مسئولیت های امور بازاریابی را نیز بر عهده بگیرد تا مدیران بتوانند جایگزینی برای این شخص بیابند.

این جدایی در شرایطی اتفاق می افتد که شرکت یاد شده به دنبال دو برابر کردن درآمدهای خود در این بازار، از طریق متنوع سازی مشتریان و شیوه های کسب درآمد است. برای تحقق این امر آنها برخی ساختارهای مدیریتی را دستخوش تغییر کرده اند و تمام بخش هایی را که مرتبط با درآمدزایی هستند، تحت مدیریت یکپارچه واحد جدیدی با عنوان «تیم کسب درآمد جهانی» درآورده اند. این تیم جدید قرار است تحت مدیریت سرپرست ارشد کسب و کار جهانی این شرکت، یعنی Thomas Hansen اداره شود.

Herendeen قبل از آن که در سال ۲۰۱۴ به دراپ باکس بیاید، چند سالی را به عنوان مدیر ارشد امور بازاریابی در کمپانی امنیتی Lookout گذرانده بود. علاوه بر این او سابقه فعالیت در Shutterfly و Yahoo را نیز در کارنامه خود دارد.

گزارش ها و بررسی های جدید نشان می دهد که دراپ باکس برای رسیدن به رقم ۱۰ میلیارد دلار درآمدی که از دو سال پیش هدف گذاری کرده بود، با مشکل مواجه شده است. در اوایل سال جاری میلادی بود که یکی از سرمایه گذاران اصلی این شرکت میزان سرمایه خود را در این کمپانی به نصف کاهش داد.

با این وجود دراپ باکس در سالگرد تاسیس خود تلاش کرد با ارائه اعداد و ارقامی نشان دهد که همه چیز در جهت بهبود اوضاع پیشرفت می رود. بر اساس این آمار حالا این ارائه دهنده فضای ذخیره سازی ابری بیش از ۵۰۰ میلیون نفر کاربر دارد و حدود ۱۵۰ هزار نفر از آنها حساب ویژه تجاری را برای کسب و کارهای خود خریداری کرده اند.

آنها همچنین در ماه نوامبر سال قبل از سرویس جدید Dropbox Enterprise با هدف جذب کمپانی ها و کسب و کارهای بزرگ رونمایی کردند. به طور سنتی خدمات ابری دراپ باکس بیشتر مورد توجه استارت آپ ها و شرکت های کوچک بوده است. مدیران شرکت مذکور قصد دارند با افزودن ویژگی های جدید شرکت های بزرگ را نیز به استفاده از خدمات خود ترغیب نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی