ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فایرفاکس 3.0 با تأکید ویژه ای بر ارتقای امنیت برای پلتفرم iOS منتشر شد

موزیلا امروز بروزرسانی جدیدی برای مرورگر فایرفاکس در iOS منتشر کرده که قابلیت های جدیدی برای ارتقای امنیت به آن می افزاید. در نسخه 3.0 فایرفاکس برای iOS نه تنها تدابیر امنیتی مستحکم تر از قبل شده، بلکه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

موزیلا امروز بروزرسانی جدیدی برای مرورگر فایرفاکس در iOS منتشر کرده که قابلیت های جدیدی برای ارتقای امنیت به آن می افزاید. در نسخه 3.0 فایرفاکس برای iOS نه تنها تدابیر امنیتی مستحکم تر از قبل شده، بلکه حالا از این مرورگر تعامل بهتری با اپلیکیشن های شخص ثالث iOS را شاهد خواهیم بود.

در آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس، قابلیتی تحت عنوان Password Manager اضافه گشت که می توانست نام های کاربری و رمزهای عبور را برای لاگین خودکار در وبسایت های مختلف ذخیره کند. حالا و در فایرفاکس 3.0، بخش پسورد منیجر را می توان با یک کد رمز چهار رقمی یا از طریق Touch ID (تصدیق هویت با اثر انگشت) هم محافظت کرد.

البته این امکان اضافی برای محافظت، مطمئنا در برابر حملات جدی کارایی چندانی نخواهد داشت، اما حداقل می تواند جلوی سرک کشیدن دوستان کنجکاوتان به اطلاعات خصوصی تان در مرورگر را بگیرد.

اما علاوه بر ارتقای مرورگر از منظر امنیتی، فایرفاکس 3.0 به قابلیت های دیگری هم مجهز شده که می توانند بر سرعت مرور وب با آن تأثیرگذار باشند. بعضی از آنها به شرح زیرند:

  • امکان حذف سایت های پیش فرض پیشنهادی در صفحه تب های جدید
  • نمایش پنج وبسایت پربازدید هر کشور به استناد آمار Alexa.com در قسمت تب های پیشنهادی
  • پر کردن خودکار نوار آدرس و پیش بینی URL ها بسته به تاریخچه مرورگر و 100 وبسایت برتر الکسا
  • پشتیبانی از منطقه دانمارک و زبان دانمارکی

و در نهایت موزیلا اعلام کرده که حالا پشتیبانی بهتری از اپلیکیشن های شخص ثالث مرورگر به عمل می آورد که Apple Maps و Twitter جز مهم ترین آنها هستند.

Firefox

Firefox

سازنده: Mozilla قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 33.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی