ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست عناوین رایگان ماه آپریل سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شد

طبق روال هر ماه، کمپانی ژاپنی سونی اخیرا از لیست عناوین رایگان ماه آپریل سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرده است. پیش از صحبت درباره عناوین رایگان ماه آتی میلادی، باید خاطر نشان کرد که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

طبق روال هر ماه، کمپانی ژاپنی سونی اخیرا از لیست عناوین رایگان ماه آپریل سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرده است. پیش از صحبت درباره عناوین رایگان ماه آتی میلادی، باید خاطر نشان کرد که سونی در چند وقت اخیر، روند نه چندان مناسبی در قبال عناوین رایگان پلاس در پیش گرفته و آن طور که باید و شاید، قادر به جلب رضایت طرفداران نیست.

دارندگان کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 این فرصت را خواهند داشت که در ماه آپریل، بازی Zombi (بررسی دیجیاتو) کمپانی یوبی سافت را به صورت رایگان دریافت نمایند. بازی Zombi برای نخستین بار روی پلتفرم Wii U نینتندو عرضه شد اما فروش ضعیف آن، یوبی سافت را مجبور به عرضه نسخه بهبود یافته بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان کرد. علاوه بر Zombi، بازی Dead Star از استودیوی Armature نیز در دسترس دارندگان پلی استیشن 4 خواهد بود.

در همین حال، کاربران پلی استیشن 3 نیز از یاد نرفته اند و آن ها نیز می توانند در کنار بازی دفاع از قلعه Savage Moon، یکی از عناوین نسبتا قدیمی یوبی سافت، یعنی I Am Alive را دریاف کنند. I Am Alive عنوانی آخرالزمانی است و گیمر باید با بهره گیری از المان های پلتفرمینگ، در دنیای خشن آن زنده بماند.

در نهایت نیز، بازی Shushimi برای دارندگان کنسول قابل حمل پلی استیشن ویتا در نظر گرفته شده است. همه این عناوین از 13 فروردین در دسترس قرار می گیرند و می توان با مراجعه به پلی استیشن استور، ان ها را به رایگان دانلود کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی