ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی G5 نخستین روز فروش در کره جنوبی را با استقبال خریداران آغاز کرد

هرچند پرچمدار جدید LG از امروز در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت، اما لازم است بدانید که عرضه G5 در کشور کره از روز گذشته آغاز شده است و به گزارش منابع محلی، فروۀش بسیار ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

هرچند پرچمدار جدید LG از امروز در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت، اما لازم است بدانید که عرضه G5 در کشور کره از روز گذشته آغاز شده است و به گزارش منابع محلی، فروۀش بسیار مناسبی را نیز تجربه کرده است.

یکی از رسانه های این کشور در زمینه میزان فروش LG G5 در روز نخست به رقم 15 هزار دستگاه اشاره دارد که از میزان فروش پرچمدار پیشین این شرکت در بازه مشابه در سال گذشته، 3 برابر بیشتر است.

این در حالی است که بر اساس گزارش مورد بحث، عدم توانایی KT Corp (دومین اپراتور مخابراتی کشور کره) در تامین زیر ساخت اتصال به شبکه برای این تلفن هوشمند، باعث کاهش فروش تا 2000 دستگاه بوده است.

برای مقایسه بد نیست بدانید که سامسونگ مدتی پیش در روز نخست عرضه Galaxy S7 و S7 Edge در کره جنوبی، 100 هزار دستگاه از این 2 تلفن هوشمند را به فروش رساند.

البته باید توجه داشته باشیم که فروش موفق در روز نخست الزاماً به موفقیت محصول منجر نخواهد شد، اما اگر LG بتواند چنین فروشی را در روزها و ماههای آینده نیز حفظ کند، حداقل بخشی از مشکلات این شرکت در زمینه سوددهی رفع خواهند شد.

اما متخصصین امر نیز به موفقیت این محصول خوشبین هستند و فروش 10 میلیون عدد از آن تا پایان سال جاری میلادی را پیشبینی می کنند که رقم مناسبی به شمار می رود.

این پیشبینی در حالی است که پرچمدار جدید LG بر خلاف نسل های پیشین چندان ارزان قیمت نیست و تقریباً برابر با گلکسی S7 قیمت گذاری شده است.

این بار اما پرچمدار شرکت کره ای از طراحی بسیار مبتکرانه ماژولار با قابلیت تعویض قطعات توسط کاربر برخوردار است و در کنار آن از سخت افزار بسیار قدرتمند و کیفیت ساخت بالا بهره می برد.

LG در حالی پرچمدار جدید خود را با قابلیت تعویض برخی قطعات ارائه کرده که سالهاست شرکت های بزرگی از جمله گوگل در حال تلاش برای عرضه تلفن هوشمند ماژولار هستند و با وجود موفقیت های کسب شده، هنوز شاهد عرضه محصول نهایی توسط آنها به بازار نبوده ایم.

در پایان لازم است اشاره کنیم که هرچند کیفیت ساخت این محصول از پرچمداران پیشین بالاتر به نظر می رسد، اما بر خلاف ادعای LG بدنه دستگاه از فلز خالص نیست و ترکیبی از پلاستیک نیز در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • آٰرش
    آٰرش | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    فقط ال جی. اگه انصافا بخواین دنبال کیفیت درست درمون برین یکی از بهترین انتخابهای روزگاره. در اروپا ال جی جی ۲ هنوز خریدار پر و پاقرص داره چه برسه به گوشیهای روزش. بهترین نظرات و ریویو ها در آمازون آلمان رو اگه ببینید متعلق به گوشیهای ال جیه. خودتون برید ببینید.
    سامسونگ و ال جی هردوشون خوبن . باید با هردوشون در دراز مدت کار کنید تا ببینید در نهایت کدومشون بهتون میچسبه. من تا صبح هم بخوام حرف بزنم فایده نداره. در دراز مدت میفهمین کدوم گوشی بهتره. کیفیت در دراز مدت خودشو نشون میده. به تبلیغات توجهی نکنید.

    • رضا مظاهري
      رضا مظاهري | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

      من يك ساله كه يه گوشي جي2 دارم و واقعن مزخرفترين گوشييه كه تاحالا داشتم فكر ميكنم يك ميليون و خورده اي پول دادم و يه آشغال تحويل گرفتم واقعن چرنده حتا گارانتي گلدايران با اون همه ادعاش وقتي براي ايرادهاي گوشي رفتم سراغشون گوشي رو انداختند جلوم گفتند همينه كه هست!

      • ارمین
        ارمین | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

        سلام دوست عزیز نمیدونم شاید به شما گوشی خرابی دادن.
        من الان 2سالهالجی جی2 و 1ساله الجی جی4 دارم از جی2 بشدت راضی هستم کیفیت دوربین عالی مصرف باطری خوب سخت افزار خوب که تابحال هیچ بازی نبوده که لگ و تیک بده با بهترین کیفیت اجرا کرده مدرن کومبات 5 رو به راحتی با گرافیک فول اجرا کردش.
        من گارانتی طلایی مدیا پردازش داشتم و بشدت راضیم حتی 2ماه اول اگر از گوشی راضی نباشی بهت یک گوشی جدید میدن که راضیت نگهداره.

        مدیریت رم عالی انتن دهیش خوبه کیفیت تصکیرش خوبه.
        حتما به شما یک مدل دست دوم اشغال جای مدل نو رو دادن چن جی2 تو بازار جهانی جزو پر طرفدار ترین گوشی های بازاره و جزو بهترین گوشی های سال 2013هستش و هرکسی داشته راضی بوده از شمارو نمیدونم.
        تو جی پی اس و... منکه دارم عالی عمل میکنه و بشدت راضیم

  • محمد
    محمد | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

    من نمیخوام چیزی بگم ولی از زمان اس۳ تا الان همه ی پرچمدارای سامسونگ رو داشتیم(سری نوت نه)ولی من یه چیزو فهمیدم که سامسونگ همه ی این سالها با تبلیغ الکی الکی افتاد سر زبون طوری که دیروز به کامنتی برخوردم که جی ۵ و با نوت ۴ مقایسه می کرد.متاسفانه یا خوشبختانه اینهمه سال یکی از این شرکتها عرضه نداشتند با تبلیغ جلوی سامسونگ در بیاند و جسارت اینو نداشتند که به تولید بالا برسند و به تولید پایین قانع بودند و با این که بهتر بودن عقب موندند ولی الان که فهمیدن دیگه دیر شده چون امسال به نظر من برای اولین بار اس ۷ یه گوشیه خوب از آب در اومد.

  • میثم
    میثم | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

    ببینم بزرگترین دروغ الجی چقدر فروش میره؟؟ خبر دارین که ادعای الجی مبنی بر تمام فلزی بودن بدنه گوشی غلط از آب در اومد و فقط یک لایه نازک آلومینیم روی بدنه پلاستیکی کشیده شده.

    • حسین
      حسین | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

      سایت gsmarena و phonearena رو چک کن می بینی که نوشته بدنه فلزی با روکش نازک پلاستیکی برای مخفی کردن خطوط آنتن.شما برعکس اینو گفتی

      • ارمین
        ارمین | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

        باحرفت موافقم حسین جان بدنه الجی جی 5 تماما فلزی هستش و روش یک لایه نازک از پلاستیک زدن که خطوط انتو مخفی کنه وبعدشم گوشی بشدت مقاوم هستش و محکم.
        حالا عده ای اینو علم کردن که الجی دروغ گفته بعدشم تو تمامسه سایتا برین روون بودن جی 5 از اس7 کاملا مشهود هستش.
        بعدشم سامسونگ همیشه تو رابط کاربریش ضعیف بوده رم های گوشیشو همش میبره بالا تا عملکرد ضعیف رابط کاربریشو بپوشوشنه من الجی جی 2 و جی 4 دارم خیلی خیلی بهتر از اس 6 سامسونگ هستن.
        سامسونگ فقط چن تعداد تولیداتش بالاست و به فروشنده هاش سود خوبی میده همه فکر میکنن گوشی خوبیه الان شما اگر شیائومی می 5 که جزو غول های گوشی دنیاست تو ایران بیاری بهت میگن این چیه خریدی چینیه گوشیش برو سامسونگ بخر.
        من باهمه گوشیا کار کردم خداییش و انصافا مدیریت رم و رابط کاربری که الجی داره هیچ گوشی نداره.
        همین لبه خمیده سامسونگ که میگن ایج هست و چندتا امکانات مخاطبین پیام و.. داره من با یک نرم افزار ساده از گوگل پلی روی گوشی الجیم ریختم و همون کار لبه خمسده رو انجام میده پس نواوری نیستش.
        شما ببینید چقدر الجی انواوری اورده تو گوشی هاش سامسونگ چی اورده چه نواوری جدیدی اورده هیچی هیچی ظاهر یک نواخت یک همه مدلاش شبیه همه ولی الجی طرح های گوناگونی زده.

        سامسونگ خوبه کلی جای کار تو رابط کاربری و ظاهر گوشی خیلی داره.

        من بشخصه عاشق الجیم چن براش نظر مشتری مهمه اینکه مشتری چی میخواد مهمه ولی سامسونگ نظر خودش مهمه به مشتری اهمیت نمیده فقط سود خودش.
        من برا خواهرم هواوی جی 8 خریدم 900تومن طرف گفت همین سخت افزار و امکانات جی 8 رو اگر سامسونگ میزد باید 1کو 200پول میدادی همه میدونن سامسونگ خیلی سود میکشه

        الجی عالیه

  • احمد
    احمد | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

    واقعا که راست میگی داداش دیجیاتو دیروز زد تو سر الجی اصلا مطلب اونجورب نبود اوت یه تست بود که دیجیاتو نوشته بود که الجی دروغ گفته .ولی هبچ گوشی به الجی نمیرسه هر کی هر چی میخواد بگو از رو لجشونه برا مردم خوبه برن پول به گوشیهای تکراری سامسونگ بدن که فقط اسماشون رو عوض میکنه خخخ

  • ُShahrokh
    ُShahrokh | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

    دیجیاتو ، بزن تو سر ال جی ، مگه توی ایران چقدر قراره فروش بره که با پستای شما و نظرای کابران سامسونگی کم بشه ...
    ازون بدتر ، مگه چقدر تاثیر دارید به نظر خودتون روی انتخاب خرید مردم که اینقدر علیه ال جی صحبت میکنید ؟
    مهم فروش توی مغازه های موبایل هست و چون سامسونگ جیره بیشتری نسبت به باقی برندها میده بهشون ، همون جا تبلیغ سامسونگ رو میکنن ، همون جا هم میفروشن
    شما نمیخواد خودتو توی زحمت بندازی علیه ال جی مطلب چاپ کنی

    • BVB
      BVB | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

      این چ حرفیه که میزنی. چنین چیز مهمی رو باید اشاره بهش کرد چون وظیفه‌ی اطلاع رسانی رو باید انجام بده دیجیاتو. نه جوری حرف بزنه که هیشکی بدش نیاد! یه خریدار باید اینو بدونه. مثل اینه بری یه الماس رو بفروشی اما نگی الماس مصنوعیه و انسان ساختش! یا مثلا گوشیو بفروشی اما نگی مشکل آنتن‌دهی داره!

    • bikar
      bikar | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

      دمت گرم شاهرخ خان حرف دلمو زدی مخصوصا اون قسمت جیره دهی سامسونگ ???

    • Rivekan
      Rivekan | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

      حالا گریه نداره، کار رسانه اینه که چشم ما رو باز کنه الان همین خبر جنس بدنه جی5 خیلی به نفع مشتری ها بود، حالا مشتری میدونه میره چی میخره، این به نفع من و شما مصرف کننده دنیای تکنولوژی هست مگر این که شما مصرف کننده نباشید! اون بحثش جداست (؛

    • رضا مظاهري
      رضا مظاهري | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

      من از ديجياتو يا كاربران سامسونگي خبري ندارم و هيچ "جيره" اي هم از سامسونگ نگرفتم ولي از ال جي ضربه خوردم با موبايل آشغالي كه بهم انداخت. خداييش هرموبايلي كه دوربين و باطري و جي پي اس درست و درمون داشته باشه ميگيرم ولي مطمِئنم اون برند ال جي نيست چون يه بار تجربه كردم و پشيمونم

      • آرمین
        آرمین | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

        کسی به شما گوشی اشغال ننداختش دوست عزیزم خودت باید در نوع جنس گوشی دقت میکردی من گوشی جی2 نو خریدم 24 ساعت یک سرهباهاش کار کردم هربلایی سرش اوردم تا ببینم نسخه درستی بهم دادن وگرنه میرفتم پس میدادم ولی خوب بودش و عالی همونی بود که انتظار داشتم.
        شما تو خریدتون دقت کافی نداشتین و از جای نامطگعنی خریدین چن اگر از دفتر نمایندگی میخریدین هیچوقت به این مشگل برنمیخوردین و الجی فقط و فقط تو ایران با گارانتی طلایی مدیاپردازش ارائه میشه پس سرشما کلاه گذاشتن که ابا یک گارانتی دیگه بهتون دادن دوست گرامی.
        و یک گوشی کارگرده به عنوان نو بهتون دادن یا یک گوشی معیوب چن تمامیه گوشی های الجی جی 2 با گارانتی طلایی مدیاپردازش ارائه میشه

مطالب پیشنهادی