ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

در تریلر لایو اکشن جدید Doom، تقابل یک تفنگدار با شیاطین را تماشا کنید

فاز بتای نسخه ریبوت بازی Doom قرار است که از امروز شروع به کار کند؛ در همین راستا و برای بالا بردن هیجان مخاطبان، استودیوی id Software تریلر لایو اکشن جدیدی از Doom منتشر کرده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

فاز بتای نسخه ریبوت بازی Doom قرار است که از امروز شروع به کار کند؛ در همین راستا و برای بالا بردن هیجان مخاطبان، استودیوی id Software تریلر لایو اکشن جدیدی از Doom منتشر کرده است که می توان در آن، تقابل خشونت آمیز یک تفنگدار با شیاطین را تماشا کرد.

کارگردانی این تریلر سینماتیک، بر عهده جو کوزینیکی بوده است که پیش از این ساخت فیلم های خوش ساختی چون Oblivion و Tron: Legacy را در کارنامه خود داشته. علاوه بر این، موسیقی پس زمینه تریلر لایو اکشن مورد بحث، New Noise نام دارد که تولید آن برعهده گروه پانک سوئدی Refused بوده است.

بازی Doom برای اولین بار طی کنفرانس بتسدا در همایش E3 2015 معرفی شد و از همان زمان، توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرد. طبق روال همیشگی این فرنچایز، Doom قصد دارد بار دیگر به ریشه های سبک شوتر اول شخص بازگردد و با خشونت بی حد و حصر و گیم پلی درگیر کننده اش، چشم مخاطبان را به خود بدوزد.

بازی Doom در تاریخ 13 مه (24 اردیبهشت) برای سه پلتفرم پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه می شود. آن از دسته از گیمرهایی هم که قبلا بازی Wolfenstein: The New Order را پیش خرید کرده اند، تا 3 آپریل (56 فروردین) فرصت دارند تا فاز بتای Doom را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی