ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه راه‌ اندازی شد

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به واسطه شغل یا مسائل شخصی صاحب دو یا چند سیم کارت هستید و بدون شک برای استفاده از این خطوط تلفن همراه، باید نام و مشخصات خود ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به واسطه شغل یا مسائل شخصی صاحب دو یا چند سیم کارت هستید و بدون شک برای استفاده از این خطوط تلفن همراه، باید نام و مشخصات خود را در سامانه ی اپراتوری که از آن اقدام به خرید کرده اید، ثبت نمائید.

در همین راستا و به گزارش خبرگزاری فارس، سامانه ای به منظور استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه راه‌ اندازی گشته که به موجب آن، تمامی مشترکان می‌ توانند با مراجعه به پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در بخش خدمات الکترونیک و یا در نشانی اینترنتی mobilecount.cra.ir به این سامانه مراجعه و از تعداد سیم‌ کارت‌ هایی که با کد ملی آنان ثبت شده است، مطلع گردند.

لطف‌اله سبوحی در رابطه با نحوه گرفتن استعلام بیان داشته: «مشترکین تلفن همراه باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در این سامانه وارد کنند. پس از ثبت اطلاعات، پیامکی برای آنها ارسال می‌شود که در آن تعداد سیم‌ کارت‌های ثبت شده با کد ملی متقاضی در هر اپراتور تلفن همراه درج شده است.»

کاربران با کسب اطلاعات دقیق در مورد خطوطی که به نام آنها ثبت شده، می توانند از هر نوع سوءاستفاده احتمالی پیشگیری نموده و یا شماره هایی که دیگر به آنها نیاز ندارند را ابطال نمایند.

قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی همچنین درباره نحوه تعیین وضعیت سیم‌ کارت‌ هایی که ممکن است بدون اطلاع مشترک به نام وی ثبت شده باشد، اظهار داشته که: «این دسته از مشترکان برای پیگیری وضعیت سیم‌ کارت های ثبت شده به نام آنان باید به دفاتر امور مشترکین اپراتور مورد نظر مراجعه کرده و  تقاضای رسیدگی را تسلیم نمایند. بدیهی است در صورت ثبت نام سیم کارت بدون درخواست متقاضی نسبت به غیر فعال کردن آن اقدام خواهد گردید.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • وحیده
    وحیده | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید. در صورت امکان راهنمائی بفرمائید چطور استعلام خطوط را بگیرم.
    با سپاس

  • لی لی
    لی لی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    با سلام
    میشه کمکم کنید.
    و بگید ک چطور میتونم استعلام سیم کارت هامو بگیرم
    درسایت مربوطه هرچی تلاش میکنم نمیشه؟؟
    ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی