ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بررسی و مقایسه میزان مقاومت آیفون های جدید اپل در برابر آب

هرچند هیچکدام از تلفن های هوشمند ساخت اپل تاکنون از گواهی موسوم به IP برای مقاومت در برابر آب برخوردار نبوده اند، اما با این وجود نمی توان گفت این تلفن های هوشمند در مقابل ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

هرچند هیچکدام از تلفن های هوشمند ساخت اپل تاکنون از گواهی موسوم به IP برای مقاومت در برابر آب برخوردار نبوده اند، اما با این وجود نمی توان گفت این تلفن های هوشمند در مقابل رطوبت کاملاً بی دفاع و آسیب پذیر هستند.

iPhone SE نیز تازه ترین تلفن هوشمند عرضه شده توسط شرکت ساکن کوپرتینو به حساب می آید که بدنه آن توسط سایت iFixit تشریح شده و بر همین اساس می توان مشاهده کرد که سازنده خمیر سلیکون را برای محافظت از اتصالات موجود روی بورد منطقی مورد استفاده قرار گرفته که مواردی مثل کانکتور دوربین ها و دکمه های صدای دستگاه را در مقابل رطوبت محافظت می کند.

اما با این وجود لازم است بدانید که چنین خصوصیتی برای تمام قطعات داخل بدنه در نظر گرفته نشده و برای نمونه دیجیتایزر نمایشگر، باتری و کانکتور لایتنینگ دستگاه در مقابل رطوبت مقاوم سازی نشده اند.

بر همین اساس یک کاربر یوتوب با تدارک دیدن ظرف آب تصمیم گرفته میزان مقاومت آیفون های 5S، 6S و SE را با یکدیگر مقایسه نماید. در پایان از شما دعوت می کنیم برای مشاهده نتیجه این رقابت ویدیوی زیر را تماشا بفرمایید، ضمناً توجه داشته باشید که با وجود نتیجه شگفت انگیز پایان ویدیو، اپل هیچگونه تضمینی در مورد مقاومت آیفون های خود در برابر آب ارائه نکرده و بر همین اساس قرار دادن این تلفن های هوشمند درون آب به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pezhman
    pezhman | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

    هههه پنج اس بیچاره خیلی زود نابود شد ولی دوتای دیگه سالم اومدن بیرون اس ای یکم تاچش مشکل پیدا کرد والسلام

  • ali
    ali | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

    من که حوصله ندارم ۱۵ دیقه فیلم ببینم هرکی دید واسه ما هم تعریف کنه ?

  • hesam
    hesam | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

    دیجیاتو خدایی ۱۵ دقیقا گذاشتی خب یبار بگو کدومشون بهترن دیگ

مطالب پیشنهادی