ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Muzik قصد دارد قابلیت های بیشتری را به نخستین هدفون هوشمند خود اضافه نماید

شرکت Muzik حدود سه سال پیش از هدفون هوشمند خود پرده برداری کرد، محصولی که در ماه آینده میلادی سرانجام به بازار عرضه می شود و از یک دکمه برخوردار است که با استفاده از ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

شرکت Muzik حدود سه سال پیش از هدفون هوشمند خود پرده برداری کرد، محصولی که در ماه آینده میلادی سرانجام به بازار عرضه می شود و از یک دکمه برخوردار است که با استفاده از آن می توانید موسیقی در حال پخش را به سادگی در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری نمایید.

اما به نظر می رسد سازنده به قابلیت اشتراک گذاری کفایت نکرده و قصد دارد ویژگی های بیشتری نیز به هدفون های هوشمند خود اضافه نماید، چرا که با مایکروسافت وارد همکاری شده و یک SDK ارائه کرده تا توسعه دهندگان با استفاده از آن قادر باشند قابلیت های جدیدی برای استفاده از دکمه هوشمند این هدفون ها در پلتفرم ویندوز 10، اندروید و iOS طراحی نمایند.

در اطلاعیه مربوط به انتشار این SDK آمده: «Muzik و مایکروسافت می خواهند  یکپارچه سازی مناسبی را بین اپلیکیشن، بازی و سخت افزارهای یکدیگر به وجود آورند، موردی که پیش از این در حوزه هدفون ها مشاهده نشده است.»

بد نیست بدانید Muzik نخستین بار در نمایشگاه CES قابلیت اشتراک گذاری موسیقی، تصویر و موقعیت مکانی با استفاده از هدفون هوشمند خود روی توییتر را به نمایش گذاشت، شبکه اجتماعی که در ساخت این محصول سرمایه گذاری کرده است، هرچند جزئیاتی در مورد این همکاری در دست نیست.

در پایان لازم به ذکر است که هدفون هوشمند Muzik در هفته های آینده و با قیمت 299 دلار به بازار عرضه خواهد شد، محصولی که همکاری های صورت گرفته با توییتر و مایکروسافت به نظر می رسد آینده روشنی در پی داشته و توسعه دهندگان به زودی اضافه کردن قابلیت های جدید با استفاده از SDK آن را آغاز نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی