ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات احتمالی نسل سوم موبایل Moto E از موتورولا، در پایگاه GFXBench مشاهده شد

بنابر اطلاعاتی که اخیرا در پایگاه بنچمارک GFXBench به ثبت رسیده، موتورولا در حال ساخت دو اسمارت فون جدید است که احتمالا هر دو در نقش نسل سوم موبایل های Moto E ظاهر خواهند شد. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۰:۰۵

بنابر اطلاعاتی که اخیرا در پایگاه بنچمارک GFXBench به ثبت رسیده، موتورولا در حال ساخت دو اسمارت فون جدید است که احتمالا هر دو در نقش نسل سوم موبایل های Moto E ظاهر خواهند شد. با توجه به شماره مدل های ثبت شده، این دو موبایل با برند موتورولا عرضه می شوند و فعلا خبری از برند Lenovo یا Moto by Lenovo نخواهد بود.

دلیل این امر آن است که دو موبایل، با شماره مدل های XT1700 و XT1706 در GFXBench به ثبت رسیده اند و مدل موبایل های تحت برند موتورولا، همواره شامل عبارت XT و چهار عدد در ادامه آن بوده اند.

Could-these-be-the-specs-of-the-third-generation-Motorola-Moto-E1

مدل XT1700 به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720x1280 HD مجهز است. زیر شنل آن نیز، چیپ مدیاتک MT6735P، پردازنده چهارهسته ای 1 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali-T720 به چشم می خورد.

از جمله دیگر مشخصات XT1700 می توان به دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. در همین حال، مدل XT1706 نیز دقیقا همین مشخصات را دارد و سیستم عامل اندروید 6.0 به صورت پیش فرض روی هر دو نصب شده است.

Could-these-be-the-specs-of-the-third-generation-Motorola-Moto-E

با توجه به مشخصات سخت افزاری مورد بحث، به نظر می رسد که تا عرضه نسل سوم موبایل های Moto E زمان زیادی باقی نمانده باشد. نسل دوم Moto E به یک دوربین 4.5 اینچی با رزولوشن 540x960 qHD مجهز بود. پردازنده اسنپ دراگون 410، پردازنده گرافیکی Adreno 306 و حافظه رم یک گیگابایتی هم سایر مشخصات نسل دوم خانواده Moto E به شمار می روند.

بنابراین، XT1700 و XT1706 گامی بلند در جهت بهبود مشخصات سخت افزاری سری Moto E برداشته اند و میتوانند به عنوان نسل سوم آن نقش ایفا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
  • جواد
    جواد | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

    عکسی که گذاشتین، عکس گوشی moto g (نسل ۲) هست نه moto e!

مطالب پیشنهادی