ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدید وان درایو برای iOS امکان ذخیره سازی چندین عکس و ویدئو را با یکبار تپ کردن فراهم می آورد

سیستم ذخیره سازی ابری مایکروسافت یعنی وان درایو برای iOS به نسخه 6.13.1 به روزرسانی شد. به موجب این آپدیت کاربران قادر خواهند بود تنها با یک کلیک چندین عکس یا ویدئو را از آرشیو ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

سیستم ذخیره سازی ابری مایکروسافت یعنی وان درایو برای iOS به نسخه 6.13.1 به روزرسانی شد. به موجب این آپدیت کاربران قادر خواهند بود تنها با یک کلیک چندین عکس یا ویدئو را از آرشیو تصاویر خود در این سامانه ذخیره نمایند. برای این منظور کافیست تمامی تصاویر موردنظر خود را انتخاب نموده روی آیتم به اشتراک گذاری کلیک نمائید تا گزینه «ذخیره عکس ها و ویدئوها» برای شما نمایش داده شود.

بعلاوه، به روزرسانی جدید باگی که باعث می گشت تا VoiceOver و امکانات آلبوم در این سرویس درست کار نکنند را نیز ریشه کن نموده.

در همین راستا مایکروسافت اعلام نموده هر کاربری که در سینک شدن یا هر مورد دیگری که به این اپلیکیشن مربوط می گردد، مشکلی دارد تنها کافیست تلفن هوشمند خود را تکان بدهد تا درخواست او برای شرکت سازنده ارسال گشته و مهندسان ساکن ردموند به دنبال رفع اشکال مورد نظر بر بیایند.

وان درایو یک محصول مبتنی بر پرداخت درون اپلیکیشن محسوب می گردد به این مفهوم که دانلود و نصب آن هیچ هزینه ای برای متقاضیان در بر نخواهد داشت اما برخی از امکانات آن پولی هستند و برای ارتقاء سطح تجربه خود از این سرویس در آیفون یا آیپد باید هزینه خرید آن را پرداخت نمائید. به طور مثال، می توانید با قیمت 27.99 دلار، یکصد گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی ابری خریداری نمائید.

برای نصب OneDrive روی iOS می توانید به این لینک مراجعه کنید.

OneDrive-cloud-storage-for-iOS-receives-update (1)-w600

OneDrive-cloud-storage-for-iOS-receives-update (2)-w600

OneDrive-cloud-storage-for-iOS-receives-update (3)-w600

OneDrive-cloud-storage-for-iOS-receives-update-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی