ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت بند 2 به لطف آپدیت تازه اش قابلیت های بیشتری می یابد

به لطف آپدید جدیدی که اخیرا برای مایکروسافت بند 2 ارائه شده است کاربران این پوشیدنی می توانند تا 20 کاشی را به مچبند تناسب اندام خود اضافه نمایند. این کاشی ها را می توان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

به لطف آپدید جدیدی که اخیرا برای مایکروسافت بند 2 ارائه شده است کاربران این پوشیدنی می توانند تا 20 کاشی را به مچبند تناسب اندام خود اضافه نمایند. این کاشی ها را می توان برای مقاصد گوناگونی نظیر ارتباطات، رسانه های اجتماعی، خبر و سلامت به کار برد.

قابلیت جدید دیگر به کاربران اجازه می دهد که در زمان مشاهده پیام های متنی، ایمیل و یا گشت زدن در فیسبوک و توییتر محتوای بیشتری را مشاهده نمایند.

علاوه بر این، استفاده کنندگان از گجت مورد بحث بهتر می توانند انتخاب کنند که کدام اپلیکیشن ها برای بند 2 نوتیفیکیشن ارسال کنند. برای دریافت تمامی آپدیت های یاد شده لازم است که دارندگان این دستگاه اپلیکیشن Microsoft Health خود را روی iOS، اندروید یا ویندوز استور به روز نمایند.

با این به روز رسانی کاربران قادر خواهند بود که دیگر دوستان استفاده کننده از این اپ را به چالش بکشند و برای نمونه ببینند که چه کسی بیشتر می تواند دوچرخه سواری کند، سریع تر بدود یا دیگر فعالیت های ورزشی را با سرعت بیشتری به انجام برساند. برای اطلاع از عملکرد  فرد مورد نظر نیز تنها کافیست که یک برد امتیازی را روی دستگاه تنظیم نمایید.

گفتنی است مایکروسافت بند 2 از طریق فروشگاه شرکت سازنده با قیمت 429.99 دلار قابل خریداری اس. البته در نظر داشته باشید که این کمپانی هر چند وقت یک بار تخفیف های خوبی را برای این دستگاه در نظر می گیرد، پس اگر امیدوارید که آن را با قیمت پایین ترین خریداری نمایید بهتر است اندکی منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
  • payam
    payam | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    قیمت 249 دلار ست نه 429 دلار

مطالب پیشنهادی