ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اسپنسر: علاقه ای به اکس باکس 1.5 نداریم

فیل اسپنسر، مدیر بخش اکس باکس مایکروسافت در گفتگو با گیم اسپات، امکان ساخته شدن اکس باکس 1.5 (کنایه به پلی استیشن 4.5 یا پلی استیشن 4K) را رد کرد و گفت مایکروسافت علاقه ای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

فیل اسپنسر، مدیر بخش اکس باکس مایکروسافت در گفتگو با گیم اسپات، امکان ساخته شدن اکس باکس 1.5 (کنایه به پلی استیشن 4.5 یا پلی استیشن 4K) را رد کرد و گفت مایکروسافت علاقه ای به چنین چیزی ندارد.

او از ساخته شدن این کنسول اظهار بی اطلاعی کرد و گفت اگر سونی چنین چیزی در دست ساخت داشته باشد، قرار نیست مایکروسافت از آن پیروی کند.

او چنین می گوید: «من طرفدار اکس باکس 1.5 نیستم. اگر قرار به حرکت رو به جلو باشد، من می خواهم با اعداد بزرگی جلو برویم. برای ما، کنسول مان خوب عمل می کند. کار می کند، قابل اعتماد است و سرورها کارشان را درست انجام می دهند. اگر قرار به حرکت رو به جلو باشد، می خواهم این تغییرات واقعا بزرگ باشند تا مردم ارتقا دهند.»

شایعات مربوط به ساخت پلی استیشن 4 با قابلیت اجرای بازی های 4K، طی مراسم کنفرانس توسعه دهندگان 2016 پخش شد و سپس چندین منبع متفاوت از جمله دیجیتال فاندری یوروگیمر آن را تایید کردند.

وال استریت ژورنال می گوید که پلی استیشن 4K، پیش از عرضه پلی استیشن وی آر به بازار معرفی خواهد شد. در حال حاضر چشم ها به سوی E3 و گیمزکام است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی