ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار یک رندر خبری کاملا واضح از پی ۹، پرچمدار آتی هوآوی

درحالی که تنها سه روز تا عرضه پرچمدار جدید هوآوی باقی مانده است، یک تصویر خبری از این محصول منتشر شده که نمای واقعی بدنه پشتی دستگاه را به نمایش می گذارد. این تصویر جدید ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

درحالی که تنها سه روز تا عرضه پرچمدار جدید هوآوی باقی مانده است، یک تصویر خبری از این محصول منتشر شده که نمای واقعی بدنه پشتی دستگاه را به نمایش می گذارد.

این تصویر جدید نه تنها با خبر استفاده از دوربین دوگانه در هوآوی P9 مطابق است، بلکه حتی مورد استفاده قرار دادن لنز Leica را نیز حداقل برای دوربین اصلی پشت بدنه تایید می کند.

علاوه بر این بد نیست بدانید که بر اساس شایعات هر دو دوربین عقب و جلوی این تلفن هوشمند 12 مگاپیکسلی خواهند بود. همچنین بر اساس آنچه در شایعات آمده، پرچمدار بعدی هوآوی به یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن Full HD مجهز خواهد بود و از دیگر خصوصیات دستگاه می توان به چیپست Kirin 955، چهار گیگابایت حافظه رم و اندروید 6.0 اشاره کرد.

این در حالی است که تاکنون اعلام می شد قرار است پرچمدار بعدی هوآوی به چیپست Kirin 950 و 3 گیگابایت حافظه رم مجهز باشد و حسگر اثر انگشت دستگاه نیز دایره شکل به نظر می رسید.

البته باید توجه داشته باشید که این موارد ویژگی های نسخه اصلی دستگاه به حساب می آیند و سازنده چینی قصد دارد مدل های متنوع دیگری را با مشخصات متفاوت از پرچمدار خود عرضه کند که تاکنون در شایعات نام های P9 lite، P9 Max و نسخه بهبود یافته P9 برای اشاره به آنها مورد استفاده قرار گرفته است، مدل هایی که به زودی و تا 3 روز آینده جزئیات دقیق آنها توسط هوآوی اعلام خواهند شد.

در پایان از شما دعوت می کنیم رندر خبری منتشر شده از Huawei P9 را مشاهده نمایید.

poy9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • atefeh
    atefeh | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    جالب به نظر میرسه مخصوصا دوربین هاش ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی