ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش کارخانه توشیبا به سونی
تکنولوژی

توشیبا بیش از 100 هزار لپ تاپ را به دلیل باتری خراب پس می گیرد

دارندگان لپ تاپ های توشیبا باید مطلع باشند که باتری های موجود در دستگاه های شان ممکن است مشکل ساز شوند. روز گذشته کمیسیون امنیت محصولات مصرف کنندگان آمریکا اعلام کرد که توشیبا بیش از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

دارندگان لپ تاپ های توشیبا باید مطلع باشند که باتری های موجود در دستگاه های شان ممکن است مشکل ساز شوند. روز گذشته کمیسیون امنیت محصولات مصرف کنندگان آمریکا اعلام کرد که توشیبا بیش از 100 هزار لپ تاپ را مرجموع کرده تا باتری های شان را تعویض کند.

گفته شده که این باتری ها خطرساز هستند و چندین مورد آتش سوزی و ذوب شدن باتری ها گزارش شده است. خوشبختانه این اتفاقات باعث صدمه جانی به کسی نشده است و صرفا ضرر مالی ایجاد کرده.

اگر لپ تاپ های این شرکت را اخیرا خریداری کرده اید، بهتر است به بخش مخصوصی که توشیبا در سایت خود راه اندازی کرده سر زده و مدل باتری تان را چک کنید.

باتری های ساخته شده توسط پاناسونیک تولید شده بودند و در 39 مدل مختلف از لپ تاپ های توشیبا طی سال های 2011 تا 2016 به فروش رفته اند. کمیسیون امنیت محصولات مصرف کنندگان آمریکا می گوید که 91 هزار واحد از این دستگاه ها در آمریکا و 10 هزار واحد در کانادا مرجوع شده اند.

به جز مراجعه به سایت و مطالعه دستورالعمل، می توانید برنامه مخصوصی که توشیبا در همان صفحه برای دانلود قرار داده را استفاده کنید تا از صحت باتری لپ تاپ خود مطمئن شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی