ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

حجم پیش سفارشات برای خودروی مدل 3 تسلا دوبرابر میزان پیش بینی شده بوده است

ایلان ماسک مدیرعامل کمپانی خودروساز تسلا اظهار داشته که ابدا انتظار نداشته پیش سفارش مدل 3 تا این اندازه بالا باشد. ماسک با ارسال چند توئیت در بعد از ظهر روز گذشته، از دارندگان فعلی و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

ایلان ماسک مدیرعامل کمپانی خودروساز تسلا اظهار داشته که ابدا انتظار نداشته پیش سفارش مدل 3 تا این اندازه بالا باشد.

ماسک با ارسال چند توئیت در بعد از ظهر روز گذشته، از دارندگان فعلی و آتی خودروها تسلا به خاطر اعتمادشان به این شرکت قدردانی نمود و فاش ساخت که این شرکت انتظار یک چهارم یا نصف میزان پیش سفارش های دریافتی برای خودروی جدیدش را داشته و استقبال بی نظیر مردم از آن برایشان باورنکردنی است.

مدیرعامل این شرکت در یکی از توئیت های خود اینطور آورده است: هیچکس تا پیش از مرحله دوم رونمایی مدل 3 تصور نمی کرد که استقبال از این خودرو تا این اندازه زیاد باشد.

این شرکت به خصوص به خاطر تعداد بالای افرادی شگفت زده شده که در مقابل تسلا صف کشیده اند تا ماشین جدید ساخت این شرکت را سفارش دهند. امکان پیش سفارش این خودرو از ساعت 7:30 دقیقه بعد از ظهر روز 5 شنبه آغاز شد با این همه، بسیاری از مشتریان به خرده فروشی های تسلا رفتند تا از آنجا با پرداخت 1000 دلار پیش پرداخت پیش سفارش خود را در ساعات اولیه صبح بگذارند.

ماسک اظهار داشته است: ما تصور می کردیم که بین 20 تا 30 نفر مقابل فروشگاه هایمان صف بکشند نه 800 نفر. تسلا نیز متعاقبا از آنها که این خودرو را در فروشگاه ها سفارش داده اند تشکر کرده و یادآور شده که به اندازه کافی از این ماشین تولید شده است. این افراد احتمالا به عنوان جایزه یک نمونه کوچک از خودروی خود را در کنار «چیزهای دیگر» دریافت خواهند کرد.

ماسک به تمام کسانی که این ماشین را سفارش داده اند وعده داده هدیه ای به آنها خواهد داد و آنها که در صف های طولانی برای این منظور انتظار کشیده اند نیز طبق گفته مدیرعامل این شرکت «یک هدیه اضافه» را دریافت خواهند کرد. ماسک همچنین از دارندگان تسلا مدل اس و مدل اکس تشکر کرد و اظهار داشت اینها «همان افرادی هستند که ما را به این نقطه رساندند» و هزینه توسعه و ساخت مدل 3 را پرداخت کرده اند. شایستگی این افراد بیشتر از اینهاست.

مدیرعامل تسلا وعده داد که در آینده اطلاعات بیشتری را در این باره با رسانه ها و مخاطبانش در میان بگذارد و در روز چهارشنبه نیز قرار است که اطلاعات تکمیلی را در مورد میزان پیش سفارش خودروی مدل 3 در هفته نخست به اشتراک بگذارد.

اینکه تسلا چطور می خواهد حجم بالای سفارشات این ماشین را تحویل دهد هنوز مشخص نیست و تسلا نیز در مورد برنامه هایش برای بالا بردن ظرفیت تولید خود حرفی به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    کاش میشد اینجا هم سفارش داد

  • آریا
    آریا | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    تسلا بی نظیره

مطالب پیشنهادی