ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سه کمپانیAT&T، سیانوژن و ZTE برای ساخت موبایل جدید وارد همکاری می شوند [شایعه]

به تازگی زمزمه هایی از رسانه ها به گوش می رسد که از همکاری اپراتور موبایل AT&T با دو کمپانی سیانوژن و ZTE به منظور ساخت و تولید برند تازه ای از تلفن های هوشمند ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

به تازگی زمزمه هایی از رسانه ها به گوش می رسد که از همکاری اپراتور موبایل AT&T با دو کمپانی سیانوژن و ZTE به منظور ساخت و تولید برند تازه ای از تلفن های هوشمند حکایت دارند که بازار هدفشان نیز کشور آمریکا اعلام شده.

به عبارتی دیگر باید گفت موبایلی که قرار است این شرکت ها با هم بسازند، باید به نسخه ای ویژه از سیانوژن مجهز باشد تا اپراتور مورد بحث بتواند سرویس هایی همانند DirectTV خود را به طور مستقیم تر و راحت تر روی آنها اجرا نماید.

جا دارد اشاره نمائیم که این خبر در دو منبع منتشر شده که یکی از آنها ادعا می کند اطلاعاتش کامل دقیق و موثق هستند، اما دیگری می گوید که این اطلاعات را از میان مذاکراتی که میان سه شرکت موردبحث صورت پذیرفته، استخراج نموده. بنابراین، برای اطمینان از صحت این داده ها باید منتظر انتشار بیانیه رسمی از طرف یکی از سه شرکت سیانوژن، ZTE یا AT&T باشیم.

همچنین هنوز مشخص نیست شرکت چینی تولید کننده موبایل چه مشخصه های سخت افزاری را برای محصولی که در بالا از آن سخن گفتیم در نظر خواهد گرفت؛ آیا این برند به دستگاهی میان رده اکتفا خواهد کرد یا می خواهد شرکای اش را با پرچمداری خاص متمایز نماید. اینها پرسش هایی هستند که به یقین و با گذر زمان برای آنها پاسخ های بهتری خواهیم یافت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی