ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عرضه بازی Everybody’s Gone to the Rapture روی پلتفرم پی سی تایید شد

بنابر تایید رسمی استودیوی The Chinese Room در شبکه اجتماعی توییتر، بازی Everybody's Gone to the Rapture که پیش از این برای کنسول پلی استیشن 4 انتشار یافته بود، روی پلتفرم پی سی نیز منتشر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

بنابر تایید رسمی استودیوی The Chinese Room در شبکه اجتماعی توییتر، بازی Everybody's Gone to the Rapture که پیش از این برای کنسول پلی استیشن 4 انتشار یافته بود، روی پلتفرم پی سی نیز منتشر خواهد شد.

به گفته دان پینچبِک، مدیر استودیوی مورد بحث، صحبت های نهایی با سونی صورت گرفته اند و روند ساخت نسخه پی سی، از ماه سپتامبر سال گذشته شروع شده است. کمپانی ژاپنی قرار است انتشار بازی روی پلتفرم پی سی را برعهده گیرد و مدیریت صفحه استیم آن را نیز برعهده خواهد داشت. با این همه، کماکان تاریخ مشخصی برای عرضه Everybody's Gone to the Rapture روی پی سی وجود ندارد.

بازی تحسین شده Everybody's Gone to the Rapture در ماه آگوست 2015 برای پلی استیشن 4 منتشر شد و سازندگان آن از سال 2013 گفته بودند که برنامه ای برای ساخت ورژن پی سی ندارند. برخلاف آن چه انتظار می رفت، عنوان مورد بحث توانست نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کند و حتی در همایش BAFTA Game Awards به عنوان یکی از نامزدهای اصلی دریافت جایزه «بهترین بازی سال» به شمار می رفت.

استودیوی Chinese Room در حال حاضر روند ساخت پروژه ای جدید به نام Total Dark را نیز آغاز کرده که قرار است تنها روی پی سی منتشر شود. بازی Total Dark در ابتدا قرار بود در قالب نقش آفرینی تخته ای ساخته گردد اما بعد، روند توسعه تغییر کرد و ژانر ماجرایی سیستم محور با زاویه دوربین ایزومتریک برای آن برگزیده شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی