ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یارانه اینترنت به افراد کم درآمد
تکنولوژی

فقرای ساکن در ایالات متحده برای استفاده از اینترنت یارانه دریافت می کنند

گرچه فقرای کشور آمریکا که تعدادشان هم کم نیست، دغدغه های بزرگتری از آنلاین بودن دارند، اما باز هم در هر شرایطی بهره مندی از اینترنت بهتر از نداشتن آن است. برای اولین بار رگولاتوری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۳:۳۰

گرچه فقرای کشور آمریکا که تعدادشان هم کم نیست، دغدغه های بزرگتری از آنلاین بودن دارند، اما باز هم در هر شرایطی بهره مندی از اینترنت بهتر از نداشتن آن است. برای اولین بار رگولاتوری فدرال در ایالات متحده طرحی را به تایید رسانده که طی آن به فقرا برای استفاده از اینترنت یارانه پرداخت می شود.

بر اساس این طرح حدود ۴۰ میلیون آمریکایی که به نحوی از کمک های غذایی، دارویی یا سایر خدمات حمایتی دولتی استفاده می کنند، می توانند برای دریافت ماهانه 9.25 دلار یارانه اینترنت پهن باند ثبت نام کنند. افراد ثبت نام کننده این امکان را دارند که از این بسته به اختیار خود برای برقراری تماس با موبایل و یا وبگردی بهره بگیرند.

دسترسی به اینترنت برای بسیاری از این افراد مفید خواهد بود، چرا که درصد بالایی از آنها بیکار بوده و برای جستجوی آنلاین مشاغل نیاز به ارتباط با این شبکه جهانی دارند. این افراد همچنین می توانند از آموزش های آنلاین و برنامه های بازپروری برای بهبود شرایط زندگی خود بهره ببرند.

علاوه بر همه اینها، در اختیار داشتن چنین امکانی (که در شرایط عادی از عهده آنها خارج است) سبب کاهش فاصله طبقاتی میان قشرهای ضعیف و متوسط جامعه می شود. یکی از مدیران رگولاتوری فدرال در این باره می گوید:

«ایده ساده ای پشت این طرح است؛ این که افراد کم درآمد و ضعیف بتوانند به طور روزانه و بدون مشکل به شبکه جهانی از وب و دانش موجود روی آن استفاده نمایند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • ehsan2030
    ehsan2030 | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    ایرانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

  • ehsan2030
    ehsan2030 | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    فرق اینترنت ایران و جهان

  • molavy
    molavy | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    اینجا اینقدر گرونه که پولدار ها هم باید یارانه بگیرن

  • اِهِم
    اِهِم | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

    چرا اسم کاربرهایی که نظر دادن به دیجیاتو وصل شده؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی