ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر هوایی تازه از کمپ در دست احداث اپل [تماشا کنید]

ساختمان جدید در دست احداث اپل به هیچ وجه یک دفتر کاری ساده نیست. این مجتمع شکلی شبیه به بشقاب پرنده دارد و طبق برآوردهای صورت گرفته ارزش پروژه آن برابر با 5 میلیارد دلار تخمین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

ساختمان جدید در دست احداث اپل به هیچ وجه یک دفتر کاری ساده نیست. این مجتمع شکلی شبیه به بشقاب پرنده دارد و طبق برآوردهای صورت گرفته ارزش پروژه آن برابر با 5 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

طبق تصاویر هوایی لو رفته از پروسه ساخت و ساز این بنا، انتظار می رود که محل استقرار تازه اهالی کوپرتینو تا اواخر سال 2016 یا اوایل 2017 میلادی تکمیل شود. همین چند ماه پیش اینطور تصور می شد که ساختمان های مختلف این کمپ تازه مراحل ساخت و ساز اولیه خود را پشت سر می گذارند اما حالا به لطف جدیدترین تصاویر هوایی به دست آمده از کوپرتینو کالیفرنیا مشخص شده که شیشه ها و پنل های خورشیدی این ساختمان در حال کار گذاشته شدن هستند و خود بنا هم گویی سقف ندارد.

در این تصاویر همچنین می توان نمایی از تالار همایش های اپل را مشاهده کرد؛ جایی که قرار است در آینده به محل برگزاری رویدادها و نشست های این شرکت بدل شود. نظرتان در مورد اپل هرچه که باشد، قطعا زیبایی و تمایز این بنا از سایر ساختمان ها را تایید و البته تحسین خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

    کی قراره تکمیل بشه؟

    • abbas
      abbas | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

      نوشته ها رو میخونی یا فقط عکسارو میبینی.عجب ملت عجیب و خ گی هستیم.

مطالب پیشنهادی