ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو در حال ساخت نخستین دستگاه قابل تبدیل اندرویدی از سری یوگا است [شایعه]

شاید بدانید که لنوو برند «یوگا» را به دیوایس هایی اختصاص داده است که قابلیت تبدیل شدن دارند و می توان در سه یا 4 شکل مختلف از آنها بهره گرفت. البته، تبلت های اندروید یوگا چندان ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

شاید بدانید که لنوو برند «یوگا» را به دیوایس هایی اختصاص داده است که قابلیت تبدیل شدن دارند و می توان در سه یا 4 شکل مختلف از آنها بهره گرفت. البته، تبلت های اندروید یوگا چندان روی این سیاست استوار نیستند و تنها ویژگی مربوط به این نوع طراحی در آنها جکی است که به صورت یک لولا در یک طرف از بدنه ی دستگاه کار گذاشته شده.

در همین راستا گفته می شود که شرکت چینی یاد شده به زودی از یک محصول اندرویدی که شایسته برند «یوگا» باشد رونمائی خواهد نمود. این دستگاه Yoga Book نام خواهد داشت و پیچیدگی طراحی اش در این است که بیشتر یک لپ تاپ قابل تبدیل 2 در یک به شمار می رود و از این لحاظ می توان آن را مشابه یوگاهای تحت ویندوز کمپانی مورد بحث دانست.

البته جا دارد اشاره نمائیم که چنین محصولاتی جدید به شمار نمی روند و دستگاه هایی همانند Remix Ultraportable کمپانی Jide و Pixel C شرکت گوگل نیز از جمله نمونه های بارز اینگونه طرح ها هستند که در حال حاضر نیز در دسترس کاربران قرار دارند.

با اینکه شاید امکان تغییر شکل این وسایل جالب توجه باشند اما عاری از اشکال هم نیستند. به طور مثال، دیوایس های مبتنی بر اندروید این مشکل را دارند که نسخه خالص این پلتفرم به راحتی در محصولی با شمایل لپ تاپ قابل استفاده نیست. از این رو، بسیار جای تعجب دارد که چطور لنوو تصمیم گرفته وارد چنین مسیر پر فراز و فرودی بشود و یک یوگای چند منظوره اندرویدی تولید نماید.

در همین راستا بد نیست بدانید که بر اساس شایعات، Yoga Book با پردازنده های Atom x5 یا Atom x7 سری Cherry Trail اینتل همراه بوده و صفحه نمایش 10 اینچی خواهد داشت. هنگامی که به طور کامل همانند یک لپ تاپ بسته است، ضخامتی معادل 10 میلی متر دارد و همانند یوگا 3 پرو یا یوگا 900 می توان آن را به صورت 360 درجه تا نموده و به شکل یک تبلت در آورد.

به غیر از موارد ذکر شده در بالا و رندری که از این دستگاه لو رفته، اطلاعات زیادی در مورد «یوگا بوک» در دسترس نیست. ولی گمانه زنی می گردد که شاید در مراسم کامپیوتکس 2016 که در نیمه تابستان برگزار خواهد شد این لپ تاپ قابل تبدیل نیز معرفی شده و به طور کامل از جزئیات آن مطلع گردیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی