ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هارد اکسترنال 8 ترابایتی سیگیت از درگاه USB-C برای تامین برق استفاده می کند

شرکت سیگیت از یک هارد اکسترنال با نام Innov8 و قیمت 350 دلار رونمایی به عمل آورده است که گذشته از ظاهر عجیب و ظرفیت 8 ترابایتی، عمده ترین خصوصیت آن را می توان تامین ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

شرکت سیگیت از یک هارد اکسترنال با نام Innov8 و قیمت 350 دلار رونمایی به عمل آورده است که گذشته از ظاهر عجیب و ظرفیت 8 ترابایتی، عمده ترین خصوصیت آن را می توان تامین برق از طریق درگاه USB-C به حساب آورد.

این قابلیت هارد دیسک جدید سیگیت را به نخستین نمونه با این ظرفیت تبدیل کرده که برای عملکرد خود به آداپتور و پریز برق احتیاج ندارد و بر همین اساس می توان Innov8 را یک گزینه ایده آل برای استفاده در کنار لپ تاپ های امروزی مجهز به درگاه USB-C به شمار آورد.

rpff3xeffbldtsju6jcp

البته این در حالی است که ظرفیت بالا موجب شده هارد دیسک Innov8 به اندازه مدل های دیگر سبک و قابل حمل نباشد، اما در هر حال نمی توان مزیت های عدم نیاز به آداپتور را در نظر نگرفت.

علاوه بر این بد نیست بدانید که ظاهر مدل Innov8، طراحی محصولات LaCie را به ذهن متبادر می کند، شرکتی که به ساخت حافظه جانبی با تمرکز بر ظاهر زیبا شهرت داشت و در سال 2012 توسط سیگیت خریداری شد.

Screen_Shot_2016-03-30_at_11.24.10_AM.0

هرچند این هارد دیسک پر ظرفیت، سریع ترین نمونه موجود در بازار به حساب نمی آید، اما استفاده از نسخه 3.1 فناوری USB موجب شده سرعت دستگاه برای انتقال اطلاعات سریع و مناسب باشد.

البته باید توجه داشته باشید که در ساخت هر محصول تمرکز سازنده روی بخشی از خصوصیات دستگاه قرار دارد و این موارد برای Innov8 ظرفیت بالای حافظه، ظاهر زیبا و تامین برق از طریق درگاه USB-C بوده اند.

Screen_Shot_2016-03-30_at_11.24.21_AM.0

در پایان لازم است اشاره کنیم که بر اساس تخمین سازنده، ظرفیت این هارد دیسک 8 ترابایتی برای ذخیره 2 میلیون قطعه موسیقی، 4 میلیون عکس و 800 فیلم با کیفیت HD کافی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی