ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپ Always On Display منتشر شد؛ شبیه ساز نمایشگر همیشه روشن پرچمداران سامسونگ و ال جی

خصوصیت Always-On Display یکی از قابلیت های شاخص پرچمداران جدید سامسونگ و ال جی یعنی گلکسی S7 اج، S7 و G5 محسوب می شود. به مدد آن می توانید بدون نیاز به روشن کردن موبایل و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

خصوصیت Always-On Display یکی از قابلیت های شاخص پرچمداران جدید سامسونگ و ال جی یعنی گلکسی S7 اج، S7 و G5 محسوب می شود. به مدد آن می توانید بدون نیاز به روشن کردن موبایل و مصرف باتری، اطلاعات مفیدی همچون زمان و تاریخ و آیکن نوتیفیکیشن ها را روی صفحه نمایش مشاهده کنید.

اگر این قابلیت به شیوه مناسبی به کار گرفته شود، می توان آن را قابلیتی مفید و کارآمد دانست. اما نه ال جی و نه سامسونگ موفق نشده اند تا حداکثر کارایی خصوصیت مورد بحث را در پرچمداران اخیر خود به نمایش در آورند.

سامسونگ برای اطلاعاتی که در این حالت به نمایش در می آیند جای ثابتی در نظر نگرفته، بنابراین دقیقا نمی دانید که هر بار باید برای خواندن اطلاعات به کدام قسمت صفحه نگاه کنید. از سوی دیگر نوشته های نمایشگر همیشه روشن ال جی بسیار کم رنگ بوده و به سختی قابل مشاهده اند.

با این اوصاف، مسلما Always-On Display هنوز کار زیادی تا تبدیل شدن به یک قابلیت ضروری و فراگیر دارد! با این وجود، هستند کاربرانی که خواستار تجربه چنین خصوصیتی در موبایل های قدیمی ترشان هستند. به همین خاطر، توسعه دهندگان مستقل دست به کار شده و اپلیکیشنی تحت عنوان Always on Display را روانه پلی استور کرده اند.

Always On Display Two

نمونه های مشابه این اپ در پلی استور کم نیستند، اما هیچ کدام از منظر عملکرد به گرد پای اپلیکیشن ساخته RttiLink نمی رسند. با این اپ می توانید خصوصیت نمایشگر همیشه روشن پرچمداران ال جی و سامسونگ را به دستگاه های قدیمی تر بیاورید.

با نصب این اپ، می توانید واچ فیس استوک ساعت هوشمند Gear S2 یا ویجت ساعت گلکسی S7 را همیشه روی نمایشگرتان ببینید. البته Always on Display قابلیت های مفید دیگری هم در چنته دارد؛ از جمله دابل تپ (دو بار ضربه روی صفحه) برای فعال کردن نمایشگر، تعیین رنگ نوشته ها و خاموش کردن صفحه به طور خودکار هنگامی که موبایل را در کیف یا جیبتان می گذارید.

این اپلیکیشن رایگان است و همین حالا می توانید از پلی استور دریافتش کنید. گفتنی است که در بروزرسانی بعدی، قرار است قابلیت های جدیدی همچون نمایش درصد باتری، انتخاب بک گراند، تعیین نوع اطلاعات به نمایش درآمده روی صفحه و امکان استفاده از تم های جدید هم به اپلیکیشن اضافه گردد.

Always On Display From S7 G5

Always On Display From S7 G5

سازنده: RttiLink قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • sina
    sina | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    میگم صفحه honor3c lite آمولید نیست

  • سوپر من
    سوپر من | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    اقا نصب نکنید بعد یه روز استفاده کلا حذفش کردم ....به درد نخوره...فقط باطری مصرف میکنه

    • مهدی
      مهدی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

      برای اکثر گوشی ها بدرد نخوره . من نوت 5 دارم چون پنل صفحه نمایشش AMOLED ه مشکلی تو باتری برام پیش نیومده
      در واقع فقط ائن قسمت از صفحه روشنه . برای اونا که LCD هست فقط باتری میخوره

  • توحید
    توحید | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    چطوری دان کردین؟
    واسه منکه ارور تحریم رو میده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی