ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزو نسخه ارزان تری از پرچمدار خود را با نام MX5e عرضه کرد

همانطور که خبر دادیم، میزو در طی سال گذشته میلادی دو تلفن هوشمند PRO 5 و MX5 را به عنوان پرچمداران خود به بازار عرضه کرد که البته دومی از نظر قدرت سخت افزاری پس ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

همانطور که خبر دادیم، میزو در طی سال گذشته میلادی دو تلفن هوشمند PRO 5 و MX5 را به عنوان پرچمداران خود به بازار عرضه کرد که البته دومی از نظر قدرت سخت افزاری پس از مدل دیگر قرار می گرفت.

این شرکت در تاریخ 24 فروردین امسال از پرچمدار بعدی خود رونمایی خواهد کرد و انتظار می رود روز آینده نیز مدل M3 Note در کشور چین معرفی گردد، اما با این وجود ناگهان محصول دیگری نیز به عنوان نسخه ارزانتر MX5 سر بر آورد، آن هم بدون آنکه خبر قبلی یا شایعاتی در این زمینه وجود داشته باشد.

سازنده در این نسخه که MX5e نام دارد، به جای چیپست 2.2 گیگاهرتزی MT6795T مورد استفاده در پرچمدار قبلی، مدل MT6795 یا همان Helio X10 را برای محصول تازه در نظر گرفته که 2 گیگاهرتز قدرت دارد. دوربین 20.7 مگاپیکسلی پرچمدار پیشین نیز در اینجا غایب است و به جای آن در MX5e یک نمونه 16 مگاپیکسلی مورد استفاده قرار گرفته است.

اما جالب است بدانید که تغییرات نسخه تازه به همین دو مورد محدود است و دیگر مشخصات دستگاه با مدل MX5 یکسان هستند که از جمله آنها می توان به نمایشگر 5.5 اینچی Full HD، سه گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، باتری با ظرفیت 3150 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از دو سیم کارت 4G اشاره کرد.

این تلفن هوشمند همچنین به دومین نسل از حسگر اثر انگشت سازنده موسوم به mTouch 2.0 و بدنه یکپارچه فلزی مجهز است و در مجموع می توان گفت از طراحی یکسان با مدل پیشین بهره می برد.

در پایان می توانید تصاویری از این تلفن هوشمند را مشاهده نمایید، ضمناً توجه داشته باشید که عرضه این محصول با قیمت معادل 231 دلار در کشور چین آغاز شده است.

Meizu-MX5-AH-5

 

Meizu-MX5-AH-6

 

Meizu-MX5-AH-9

 

Meizu-MX5-AH-10

 

Meizu-MX5-AH-15

 

Meizu-MX5-AH-16

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی