ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس ۷ سامسونگ با بسته ای ویژه توسط ایرانسل عرضه می شود

لحظاتی است که مراسم رونمایی رسمی از موبایل های پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در تهران آغاز شده و می توانید حاشیه های این مراسم را هم اکنون در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۳

لحظاتی است که مراسم رونمایی رسمی از موبایل های پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در تهران آغاز شده و می توانید حاشیه های این مراسم را هم اکنون در اکانت اینستاگرام دیجیاتو مشاهده نمایید.

نکته ی جالب توجه اینکه طی رویداد یاد شده اعلام گشته اسمارت فون S7 برند مورد بحث به صورت بسته ی ویژه ای توسط ایرانسل نیز عرضه خواهد شد. کسانی که بر مبنای این بسته کهکشانی جدید کره ای ها را تهیه نمایند یک سیم کارت اپراتور دوم به همراه ۱۵ گیگابایت اینترنت سه ماهه یا ۹۶ گیگابایت اینترنت یکساله دریافت خواهند کرد.

هدفون بی سیم سامسونگ ویژه گلکسی اس ۷ نیز شامل این بسته می شود و ضمناً خریدارانی که محصول را از طریق نمایندگی های ایرانسل ابتیاع نموده اند می توانند از مزایای گارانتی VIP که نمایندگان شرکت کره ای در ایران ارائه خواهند داد بهره مند گردند (این گارانتی هزینه اضافه ای را در پی نخواهد داشت).

ناگفته نماند طی مراسم رونمایی به اصحاب رسانه اعلام شده اشخاصی که تا پایان بهار گلکسی اس ۷ را خریداری کنند در صورت بروز مشکل برای نمایشگر، آنهم به هر دلیلی، می توانند خارج از گارانتی برای تعویض آن اقدام نمایند. کاربران تهران، مشهد و اصفهان در صورت مواجه گشتن با مسئله ای برای دستگاه، می بایست با مرکز تماس سامسونگ ارتباط برقرار کرده، تا تحویل محصول از درب خانه انجام شود.

سامسونگ برای پاسخگویی بیشتر به متقاضیان بسته ی ویژه ای که به همراه ایرانسل عرضه خواهد نمود شماره تماس 09366000000 را در نظر گرفته است. همچنین تا ساعاتی دیگر دیجیاتو گزارش ویدئویی اختصاصی از مراسم رونمایی گلکسی اس ۷ در تهران منتشر خواهد کرد؛ با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • AlirezaKolbadi
    AlirezaKolbadi | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    ایرانس هم مثل ودافون گوشی تحت برند خودش داد،فقط یخورده،یه خورده شرایطش فرق میکنه،اونم بخاطر حقوق مصرف کننده

    • سیاوش
      سیاوش | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

      همه ی اپراتور های معروف گوشی میفرشن

  • administrator
    administrator | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    ارزش خرید اس 7 اج بسیار بالاتره

مطالب پیشنهادی