ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس ایمیل اوت لوک پریمیم به صورت آزمایشی در ازای پرداخت مبلغ ماهانه 3.99 قابل استفاده است

مایکروسافت امکان تست نسخه پریمیم اوت لوک را برای کاربران دارای دعوت نامه فراهم نمود؛ Outlook Premium یک سرویس اشتراکی پولی است که پنج آدرس ایمیل شخصی سازی شده را به کاربران خود می دهد (با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

مایکروسافت امکان تست نسخه پریمیم اوت لوک را برای کاربران دارای دعوت نامه فراهم نمود؛ Outlook Premium یک سرویس اشتراکی پولی است که پنج آدرس ایمیل شخصی سازی شده را به کاربران خود می دهد (با امکان اشتراک گذاری ساده تر تقویم میان افراد) و علاوه بر این اینباکس آن «برهم زننده حواس» نیست و عاری از هر گونه بنر تبلیغاتی خواهد بود.

البته لازم به یادآوری است که مشترکان آفیس 365 می توانند به صورت رایگان از این نسخه بهره بگیرند و در غیر اینصورت استفاده از اوت لوک پریمیم حدود 3.99 دلار برایشان آب می خورد.

آن دسته از کاربران مایکروسافت که در برنامه پایلوت مشارکت دارند می توانند به مدت یک سال کامل از این برنامه به صورت رایگان استفاده نمایند. مشترکان Outlook Premium قادر خواهند بود یک دامین شخصی سازی شده را برای خود تعریف نمایند و مجبور نیستند که از آدرس Outlook.com استفاده کنند؛ مایکروسافت برای فراهم نمودن این امکان با شرکت GoDaddy وارد همکاری شده است.

بعد از دریافت دامنه، کاربران می توانند 5 آدرس ایمیل شخصی سازی شده را برای همکاران، اعضای خانواده یا هر فرد دیگری که از اوت لوک پریمیم استفاده می کند، ایجاد نمایند.

با در نظر داشتن اینکه تعداد ایمیل های مجاز (منظور 5 عدد) بسیار محدود است از نظر بسیاری حتی همان رقم 3.99 دلاری ماهانه نیز اندکی زیاد است. اما دست کم یک سال اول استفاده از این سرویس رایگان خواهد بود.

کمپانی ساکن ردموند ظاهرا به دنبال کشف راهکارهای تازه برای پول درآوردن از پلتفرم ایمیلی اش است اما چون استفاده از این سرویس فعلا با دریافت دعوت نامه امکان پذیر است، بسیاری ترجیح می دهند که هنوز برای بهره مندی از امکانات آن منتظر بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی