ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی Kingdom Hearts Unchained X در هفته جاری برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه می شود

کمپانی ژاپنی اسکوئر انیکس به تازگی تایید کرده که نسخه جدید سری بازی محبوب Kingdom Hearts در هفته جاری برای دو پلتفرم موبایل اندروید و iOS عرضه خواهد شد. بازی Kingdom Hearts Unchained X سال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۳:۱۵

کمپانی ژاپنی اسکوئر انیکس به تازگی تایید کرده که نسخه جدید سری بازی محبوب Kingdom Hearts در هفته جاری برای دو پلتفرم موبایل اندروید و iOS عرضه خواهد شد. بازی Kingdom Hearts Unchained X سال گذشته در کشور ژاپن عرضه شده بود اما نسخه ای که در این هفته عرضه می شود، از زبان انگلیسی نیز پشتیبانی می کند.

Kingdom Hearts Unchained X یک بازی نقش آفرینی و Free to Play است که داستان پیش از نبرد معروف Keyblade در فرنچایز مورد بحث را روایت می کند. Unchained X براساس بازی تحت وب Kingdom Hearts X ساخته شده و علاوه بر چند شخصیت جدید، برخی از شخصیت های معروف کمپانی دیزنی را نیز در خود جای داده است.

همان طور که اسکوئر انیکس هم در بلاگ رسمی خود نوشته، داستان Unchained X ارتباطی مستقیم با عناوین قبلی Kingdom Hearts، به خصوص کالکشن Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue دارد.

علاوه بر این، حدود یک ساعت از میان پرده های سینماتیک بازی Kingdom Hearts 3 که برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد، براساس داستان Unchained X ساخته شده است.

با این همه، کارگردان فرنچایز مورد بحث، ینی تِتسویا نامورا امیدوار است که گیمرهایی که تا به حال Kingdom Hearts را تجربه نکرده اند، نسبت به این بازی رایگان علاقه مند شوند.

بدون شک، عرضه Unchained X فرصتی ارزشمند است تا گیمرهای ناآشنا، با دنیای زیبای Kingdom Hearts آشنا شده و از داستان سرایی بی نظیر آن لذت کافی ببرند. Unchained X در تاریخ 7 آپریل (19 فروردین) برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shambles
    shambles | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    به نظر بازی خوبی میاد

مطالب پیشنهادی