ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با آپدیت جدید فرمور پلی استیشن 4، امکان استریم بازی ها روی پی سی و مک مهیا می شود

بعد از عرضه نسخه بتای فرمور 3.50 پلی استیشن 4، دارندگان این کنسول نسل هشتمی می توانند از فردا به صورت رسمی نسخه نهایی فرمور مورد بحث را دریافت کنند که قابلیت هایی جدید با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

بعد از عرضه نسخه بتای فرمور 3.50 پلی استیشن 4، دارندگان این کنسول نسل هشتمی می توانند از فردا به صورت رسمی نسخه نهایی فرمور مورد بحث را دریافت کنند که قابلیت هایی جدید با خود به همراه می آورد. شاید مهم ترین قابلیتی که در آپدیت اخیر گنجانده شده، اپلیکیشن جدید Remote Play باشد که امکان استریم بازی های پلی استیشن 4 را روی پی سی و مک فراهم می آورد.

به گفته سونی، می توان از فردا و بعد از عرضه آپدیت 3.50، بازی ها را با رزولوشن 720p روی دو پلتفرم پی سی و مک استریم کرد؛ دقیقا مشابه قابلیتی که مایکروسافت نیز چند ماه پیش به کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان خود افزوده بود. برای تجربه این عناوین نیز می توان کنترلر DualShock 4 را از طریق کابل USB را به پی سی یا مک متصل کرد.

سونی در بلاگ رسمی پلی استیشن گفته است که گیمر بسته به سرعت اینترنت خود، قادر به انتخاب رزولوشن بازی (560p ،360p و 720p) خواهد بود. هم چنین امکان قفل فریم ریت روی 30 یا 60 فریم بر ثانیه نیز مهیا است. باید توجه داشت که برای استفاده از قابلیت Remote Play نیازمند سیستم عامل عامل های ویندوز 8.1 یا 10 روی پی سی و OS X 10.10 یا OS X 10.11 روی مک هستید.

25571429304_73ff2f6294_z

گذشته از قابلیت جدید Remote Play، فرمور 3.50 گزینه های دیگری نیز در اختیار مخاطبان می گذارد. برای مثال از این پس می توان به صورت آفلاین در اکانت PSN لاگین شد و فعالیت های خود را از دید سایر کاربران و دوستان پنهان کرد. هم چنین از این پس، ناتیفیکیشن هایی هنگام آنلاین شدن دوستان یا برگزاری رویدادهای خاصی در بازی های محبوب گیمر فرستاده می شود.

سونی علاوه بر همه این ها، امکان مشاهده اعضای حاضر در یک پارتی و مشاهده بازی های در دست انجام آن ها را نیز فراهم آورده و می توان به سادگی، به بازی های دوستان پیوست. در نهایت، آپدیت فرمور 3.50 از فردا روی پلی استیشن 4 در دسترس قرار می گیرد و برای دریافت اپلیکیشن Remote Play برای پی سی یا مک نیز باید به وب سایت رسمی سونی مراجعه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    الان فقط از طریف نت میشه ایتریم کرد؟ اسکرین کست نمیکنه مگه ؟ ترافیک ببره ک خیلی بده

  • mamad
    mamad | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    بابا
    نسخه غیر رسمیش نه نت میخواد نه چیزی
    اگه این حتما نت میخواد به چه درد میخوره?

  • روزبه
    روزبه | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    سرعت نت چقدر باید باشه؟؟؟ ?

  • عباس
    عباس | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    یعنی برای این قابلیت باید از نت استفاده کنه؟؟؟
    این جور ما ایرانی ها بیچاره میشیم که
    مال xbox از شبکه محلی استفاده میکنه

مطالب پیشنهادی