ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ تا 16 ساعت زیر آب دوام می آورد [تماشا کنید]

گلکسی اس 7 و مدل اج به لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با نسخه های سال قبل خود ندارند با این همه، قابلیت های بسیار مهمی برای این دو پرچمدار در نظر گرفته شده است که شاید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

گلکسی اس 7 و مدل اج به لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با نسخه های سال قبل خود ندارند با این همه، قابلیت های بسیار مهمی برای این دو پرچمدار در نظر گرفته شده است که شاید در مدل های قبلی شان نتوان آنها را پیدا کرد و یکی از این امکانات مقاومت هر دوی دستگاه ها در برابر گرد و غبار و آب است.

هم گلکسی اس 7 و هم مدل اج آنطور که سامسونگ گفته است گواهینامه IP68 دارند و این یعنی هر دوی دستگاه ها به مدت 30 دقیقه و تا عمق 1.5 متری می توانند در داخل آب دوام بیاورند. با این همه، طبق بررسی هایی که روی این دو صورت گرفته ظاهرا مقاومت آنها بیشتر از میزان ذکر شده است.

گروهی به نام آنباکس تراپی به تازگی تصمیم گرفته اند موبایل گلکسی اس 7 اج سامسونگ را در حالی که روشن است به مدت 16 ساعت و 36 دقیقه درون یک ظرف پر از آب قرار دهند. آنها بعد از خارج کردن دستگاه از داخل آب به این نتیجه رسیدند که دستگاه هنوز هم کار می کند و در تمام مدتی که درون آب بوده مشکلی برایش پیش نیامده است.

البته لازم است اشاره نماییم که آب درون ظرف فشار اندکی را به این موبایل وارد کرده است اما مشخص نیست که اگر این تلفن هوشمند را برای این مدت در داخل آبی با عمق یک متر قرار می دادند چه اتفاقی برایش رخ می داد (زیرا در این صورت فشار آب به مراتب بیشتر از فشار آب درون ظرف خواهد بود).

در ادامه توجه شما را به تماشای این ویدئو جلب می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سامی
    سامی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    سلام اغا این خبر مال یه هفته پیشه خوابتون برده کجایید دیگه مثل قدیم خبرها رو به روز به برنامتون نمیارید

    • ناصر ملک مطیعی
      ناصر ملک مطیعی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

      :|

مطالب پیشنهادی