ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Duplicate Photos Remover؛ اپی چند پلتفرمی برای حذف تصاویر تکراری

اگر به خاطر داشته باشید، چند روز پیش برای خلاص شدن از شر تصاویر تکراری در iOS، اپلیکیشن GetSpace را به شما پیشنهاد کردیم. امروز اپلیکیشنی به شما معرفی می کنیم که هم کاربران iOS ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، چند روز پیش برای خلاص شدن از شر تصاویر تکراری در iOS، اپلیکیشن GetSpace را به شما پیشنهاد کردیم. امروز اپلیکیشنی به شما معرفی می کنیم که هم کاربران iOS و هم اندروید، می توانند از آن برای پاک کردن عکس های اضافی و تکراری بهره ببرند.

Duplicate Photos Remover علیرغم چند پلتفرمی بودن، در هر دو سیستم عامل عملکرد یکسان و باثباتی از خود به نمایش می گذارد. روند کار این اپ چنین است که در ابتدا کلیه تصاویری که با دوربین موبایل گرفته اید را اسکن و آنالیز می کند. سپس تصاویری که به طریقی مشابه یکدیگرند، مثلا حالات چهره افراد در آنها تغییری نکرده یا در حالت Burst چندین نمونه از آنها گرفته شده را در گروه های جداگانه مرتب می کند.

حالا کافیست با ورود به هر گروه، ببینید که کدام یک از عکس هایش را احتیاج دارید و کدامشان اضافی و غیرضروری هستند. از همین قسمت می توانید موارد دورریختی را به سرعت نشانه گذاری کرده و یک خانه تکانی اساسی در حافظه موبایل تان انجام دهید.

قابلیتی در نسخه اندرویدی اپلیکیشن وجود دارد که در iOS نیست، و آن هم پشتیبانی از تصاویریست که در SD Card ذخیره شده. بنابراین در نسخه اندروید به غیر از تصاویر شکار شده با دوربین، می توانید عکس های دیگر را هم آنالیز کنید.

دو قابلیت مفید و ارزشمند دیگر Duplicate Photos Remover، نشانه گذاری خودکار عکس ها و تعیین دقت آنالیز هستند. با فعال کردن اولی، اپلیکیشن به صورت خودکار کلیه تصاویری که یافته را نشانه گذاری کرده و فقط یکی را بدون نشان رها می کند، تا بتوانید با سرعت بیشتری فرآیند پاکسازی را تکمیل کنید. با افزایش یا کاهش مورد دوم هم می توانید دقت جستجوی اپ در یافتن تصاویر را دستخوش تغییر قرار دهید.

چه از اندروید استفاده می کنید و چه iOS، توصیه می کنیم که این اپلیکیشن را از دست ندهید. البته فقط نسخه اندرویدی Duplicate Photos Remover رایگان است و برای تجربه نسخه iOS می بایست مبلغ 99 سنت را به توسعه دهندگانش بپردازید.

Duplicate Photos Remover

Duplicate Photos Remover

سازنده: Tweaking Technologies قیمت: رایگان (نسخه iOS به قیمت 99 سنت) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 16.2 / 6.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bagher
    bagher | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    خیلی عالیه

مطالب پیشنهادی