ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نظرسنجی ها از افت 70 درصدی رضایت مخاطبان نسبت به سرویس پلی استیشن پلاس حکایت دارند

اگرچه سونی با ورود به نسل هشتم کنسول های بازی، عملکردی تحسین برانگیز از خود به جای گذاشته و با اختلافی فراوان از همتای ردموندی خود پیشی گرفته اما به نظر می رسد که هم ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

اگرچه سونی با ورود به نسل هشتم کنسول های بازی، عملکردی تحسین برانگیز از خود به جای گذاشته و با اختلافی فراوان از همتای ردموندی خود پیشی گرفته اما به نظر می رسد که هم چنان در جلب رضایت مخاطبان سرویس های خود ناکام مانده است.

بنابر آخرین نظرسنجی انجام شده در رابطه با سرویس پلی استیشن پلاس، میزان رضایت مخاطبان از این سرویس در سال های اخیر، بیش از 70 درصد کاهش یافته است. در واقع پیش از این و در سال 2012 میلادی، 95 درصد از کاربران نسبت به عملکرد پلی استیشن پلاس رضایت داشته اند اما این میزان حالا به 23.1 درصد رسیده است.

این نظرسنجی جدید، اخیرا در وب سایت Reddit برگزار شده و تعدادی نزدیک به 4000 کاربر در آن شرکت داشتند. اگرچه این نظرسنجی آمار دقیقی از میزان رضایت تمام کاربران کنسول های سونی به ما نشان نمی دهد، اما می توان با ذهنیت کلی گیمرها نسبت به سرویس پلی استیشن پلاس آشنا شد.

بسیاری از افرادی که در این نظرسنجی شرکت داشته اند، نسبت به عناوین رایگان و ماهانه پلی استیشن پلاس اعتراض کرده اند. این دسته از کاربران معتقدند که سونی در چند ماه اخیر، هیچ عنوان درخور توجهی در اختیار مشتریان خود نگذاشته و صرفا به عرضه رایگان بازی های مستقل بسنده کرده است.

برای مقایسه باید گفت که سونی در ماه جاری میلادی، یک بار دیگر چند عنوان مستقل در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس گذاشت و این در حالیست که دارندگان کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان و مشترکین سرویس اکس باکس لایو گلد، به جمعی از عناوین کلان بودجه مانند The Wolf Among Us و بازی انحصاری Sunset Overdrive دست پیدا کردند. البته باید این نکته را به خاطر سپرد که سونی در واقع عناوین رایگان خود را برای سه پلتفرم منتشر می کند و هزینه ای کلان را متحمل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سونی باز
    سونی باز | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    اگه خوب به سونی نگاه بکنی میبینی اصلا خدمات انلاینش کیفیت نداره در مقابل ایکس باکس ! سرور هایی که ماکروسافت داره عمرا سونی به اون کیفیت داشته باشه! سونی اصلا به اندازه ماکروسافت به خدمات انلاینش توجه نمیکنه!‌ کم کاری میکنه! حیفه واقعا!

  • محمد
    محمد | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    به امید شکست مایکروسافت
    البته باید این نکته را به خاطر سپرد که سونی در واقع عناوین رایگان خود را برای سه پلتفرم منتشر می کند و هزینه ای کلان را متحمل می شود.
    خداوکیل بعضی از خبرا ارزش انتشار ندارند...

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    خوب مایکروسافت هم برای دو تا پلتفرم منتشر می شه ، هر چند باید توجه داشت که کاربرای ایکس باکس وان بازی های رایگان ایکس باکس 360 رو می تونن انجام بدن مثل همین ماه dead apace

مطالب پیشنهادی