ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هفتمین نسل از پردازنده های بهبود یافته AMD نخستین بار در لپ تاپ HP Envy X360 مورد استفاده قرار خواهد گرفت

بر اساس گزارش های رسیده، نسخه جدید لپ تاپ Envy x360 ساخت HP نخستین محصولی خواهد بود که از نسل هفتم و تازه پردازنده موبایل AMD بهره می برد، پردازنده جدیدی که از APU های ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

بر اساس گزارش های رسیده، نسخه جدید لپ تاپ Envy x360 ساخت HP نخستین محصولی خواهد بود که از نسل هفتم و تازه پردازنده موبایل AMD بهره می برد، پردازنده جدیدی که از APU های سری A موسوم به «واحد پردازش بهبود یافته» به شمار می رود و به همین دلیل، از قابلیت های پیشرفته در زمینه گرافیک و امنیت برخوردار است.

یکی از مقامات AMD در این زمینه می گوید: «ما می دانیم که کاربران امروز بیش از هر زمان توقع دارند در مقابل رقم پرداختی خود، قدرت پردازش بالاتر، گرافیک بهتر و عمر باتری طولانی تری دریافت نمایند. ما نیز بر همین اساس، با شرکای خود که به تولید کامپیوتر می پردازند وارد همکاری شدیم تا به کمک یکدیگر محصولاتی عرضه کنیم که بیشترین بهره را از APU های نسل هفتم AMD برای کاربر مهیا نمایند. من واقعاً از تلاش های خارق العاده واحد مهندسی AMD ممنونم و خوشحال هستم که به زودی نتیجه این زحمات به شکل لپ تاپ هایی جذاب در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت».

البته با این وجود باید بدانید که برای تهیه Envy x360 به پردازنده های AMD محدود نیستید و امکان انتخاب نسخه هایی مجهز به پردازنده Core i5 و Core i7 اینتل نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است.

یکی از مقامات HP نیز می گوید: «خوشحالم که HP قرار است به عنوان نخستین شرکت، هفتمین نسل از APU های سری A ساخت AMD را به بازار عرضه نماید، آن هم در محصولاتی با طراحی چشمگیر و تازه. ما اعتقاد داریم طراحی جدید لپ تاپ های قدرتمند Spectre Envy x360 برای کاربرانی مناسب است که عملکردهای سرگرمی و شغلی را به شکل همزمان مد نظر داشته باشند».

در پایان لازم است اشاره کنیم که مقایسه هفتمین نسل از پردازنده های مدل FX از سری A با پردازنده های AMD که 2 سال قبل عرضه شده بودند، از بهبود 50 درصدی قدرت پردازش حکایت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی