ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از P9 Lite، موبایلی که امروز از سوی هوآوی معرفی نشد

شرکت هوآوی در جریان رویداد امروز خود در شهر لندن، از دو تلفن هوشمند P9 و P9 Plus پرده برداشت اما اکنون تصاویر موبایل سومی به فضای مجازی راه یافته؛ موبایلی که در مراسم امروز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۵۵

شرکت هوآوی در جریان رویداد امروز خود در شهر لندن، از دو تلفن هوشمند P9 و P9 Plus پرده برداشت اما اکنون تصاویر موبایل سومی به فضای مجازی راه یافته؛ موبایلی که در مراسم امروز چینی ها، سخنی از آن به میان نیامد.

اکنون وب سایت روسی «Hi-Tech.Mail»، تصاویری را منتشر کرده و آنها را منتسب به P9 Lite می داند. همانند نسخه استاندارد P9، مدل لایت از نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می برد. ترکیب این اندازه نمایشگر با این رزولوشن، چگالی ۴۲۳ پیکلس به ازای هر اینچ را به ارمغان می آورد.

gsmarena_002

البته باید توجه داشت که در نسخه لایت، خبری از دوربین دوگانه و ساخته شده به دست شرکت Leica نیست. دوربین اصلی این موبایل به سنسور ۱۳ مگاپیکسل مجهز شده و دوربین سلفی اش نیز کیفیتی ۸ مگاپیکسلی دارد.

gsmarena_003

چیپست این تلفن هوشمند نامشخص است. صرفا گفته شده که هوآوی آن را در دو نسخه مختلف عرضه می کند که دارای رم ۲ و ۳ گیگابایتی خواهند بود. حافظه داخلی پی ۹ لایت هم تنها ۱۶ گیگابایت است که البته خواهید توانست با کارت های حافظه آن را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.

باتری دستگاه، همانند P9 استاندارد، ۳۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد و حسگر اثر انگشت آن نیز بروز رسانی شده است. باید دید در نهایت هوآوی این تلفن همراه را چه زمانی رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • meysam
    meysam | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    خبری از اندروید 6 نشد برای P8 ,P8 lite ,P8 max

    • mohammadreza
      mohammadreza | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

      خیلی وقت که عرضه شده کافیه تو google جست و جو کنید

مطالب پیشنهادی