ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت اوپو موبایل F1 Plus را معرفی کرد

زمانی که در مورد مقوله دوربین در تلفن های هوشمند صحبت می کنیم، ناخوداگاه به دوربین اصلی دستگاه که در پشت بدنه آن قرار گرفته اشاره داریم. با این حال بسیاری از کاربران به ثبت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

زمانی که در مورد مقوله دوربین در تلفن های هوشمند صحبت می کنیم، ناخوداگاه به دوربین اصلی دستگاه که در پشت بدنه آن قرار گرفته اشاره داریم. با این حال بسیاری از کاربران به ثبت تصاویر سلفی هم علاقه بسیاری نشان می دهند و داشتن دوربینی با کیفیت در جلوی موبایل، برای شان اهمیت قابل توجهی دارد.

اکنون «F1 Plus»، تلفن هوشمند جدید اوپو، با دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی معرفی شده است. دوربین سلفی این موبایل به گشودگی دریچه لنز f/2.0 مجهز شده و شرکت سازنده، بیان می کند که این تلفن هوشمند می تواند عکس هایی را ثبت کند که در قیاس با رقبا، تا چهار برابر نویز کمتری دارند.

فبلت جدید اوپو به چیپست مجتمع Helio P10 از مدیاتک مجهز شده و با چهار گیگابایت رم همراه گشته است. F1 Plus همچنین نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED دارد (اوپو رزولوشن نمایشگر را بیان نکرده است) و ظرفیت حافظه داخلی آن نیز به ۶۴ گیگابایت می رسد.

شرکت چینی از تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی خود موسوم به «VOOC Flash Charge» نیز در این محصول بهره گرفته. نکته جالب در مورد اف وان پلاس این است که رزولوشن دوربین اصلی آن که در پشت دستگاه جای گرفته، به ۱۳ مگاپیکسل می رسد. ظاهر دستگاه نیز گویاست و در اولین نگاه، بیننده را به یاد تلفن هوشمند ساخته شده به دست اهالی کوپرتینو می اندازد.

قرار است F1 Plus زندگی خود را در هند آغاز کند و سپس در سایر بخش های آسیا، خاورمیانه و آفریقا در دسترس قرار گیرد. لازم به اشاره است که اوپو برای این تلفن همراه قیمت ۴۲۵ دلار را تعیین کرده و احتمال دارد برای مناطق مختلف، قیمت های متفاوتی تعیین گردد.

Oppo-F1-Plus-in-pictures (4)-w700

Oppo-F1-Plus-in-pictures (3)-w700

Oppo-F1-Plus-in-pictures (2)-w700

Oppo-F1-Plus-in-pictures (1)-w700

Oppo-F1-Plus-in-pictures-w700

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • fardin
    fardin | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    بهترین گوشی هارو عرضه میکنن تا چند سال دیگه نه آیفونی میمونه نه سامسونگی فقط چین میشه که گوشی تولید میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی