ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مِیزو از تلفن هوشمند M3 Note با امکانات فوق العاده و قیمت مناسب پرده برداشت

شرکت چینی میزو امروز موبایلی را معرفی کرد که با در نظر داشتن امکاناتش «بیش از اندازه ارزان است که بشود آن را باور کرد.» این تلفن هوشمند اندرویدی قیمتی بین 129 الی 150 دلار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

شرکت چینی میزو امروز موبایلی را معرفی کرد که با در نظر داشتن امکاناتش «بیش از اندازه ارزان است که بشود آن را باور کرد.»

این تلفن هوشمند اندرویدی قیمتی بین 129 الی 150 دلار دارد و همانطور که گفته شد نسبت به مبلغی که بابت خریدش پرداخت می شود، دستگاه جذابی است. در این محصول، بدنه پلاستیکی سری M جای خود را به یک بدنه آلومینیومی سری 6000 داده است که بسیار هم شبیه به سایر اسمارت فون های تولیدی این شرکت نظیر Meizu Pro 5 به نظر می آید.

به طور کلی اما، می توان طراحی این دستگاه را شکل ساده شده ای از آیفون دانست اما به نظر نمی آید با توجه به قیمت پایینش، مشتریان اعتراضی نسبت به این شباهت داشته باشند.

مساله دیگر اینکه M3 Note با بدنه فلزی اش گزینه به مراتب بهتری برای رقابت با ردمی نوت 3 شیائومی با قیمت رقابتی اش است.

دستگاه یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1080p دارد و از چیپست هشت هسته ای Helio P10 محصول مدیاتک بهره می برد. این موبایل دو سیم کارت را به صورت همزمان می پذیرد و برای ارتقاء ظرفیت ذخیره سازی اش هم می توان از کارت های میکرو اس دی بهره گرفت.

پشتیبانی کامل این موبایل از شبکه های LTE چین نیز فراهم گردیده، اما اگر در دیگر کشورهای دنیا زندگی می کنید باید منتظر ارائه نسخه جهانی آن بمانید که احتمالا از چیپست کوالکام یا سامسونگ در آن استفاده شده است. فارغ از این موضوع، دستگاه از سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی از نوع فلش مموری eMMC 5.1 و اینترفیس Flyme (محصول میزو) بهره می برد و به جرات می توان گفت که سنگین ترین بازی های گرافیکی را بدون هیچ وقفه ای اجرا خواهد کرد.

لازم است اضافه نماییم که این موبایل یک مدل پایین رده تر هم دارد که دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده اما باتری آن درست مانند نسخه استاندارد از نوع 4100 میلی آمپر ساعتی است.

M3 Note یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی دارد که از آن برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری استفاده می شود. البته یک حسگر اثرانگشت هم روی بدنه این موبایل دیده میشود که در داخل دکمه فیزیکی هوم قرا دارد و همزمان نقش دکمه عقب و مالتی تسکینگ را هم ایفا می کند.

فروش  این اسمارت فون از یازدهم آوریل در چین آغاز می شود و علاقمندان می توانند از میان دو گزینه رنگی ارائه شده برای آن شامل قاب پشتی خاکستری تیره و رویه مشکی یا قاب طلایی و رویه سفید یکی را انتخاب نمایند.

Meizu-M3-Note-images (1)

Meizu-M3-Note-images (2)

Meizu-M3-Note-images (3)

Meizu-M3-Note-images (4)

Meizu-M3-Note-images (5)

Meizu-M3-Note-images (6)

Meizu-M3-Note-images

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • afg
    afg | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    خخخخخ چیکار داری خب مگه بده مس همن ک هستن.خوبيش اینه ک کیفیت و مزیت‌های ک اپل سامی با اون همه پول میدن چینیان با کمترین نرخ میدن دمشون گرم

  • Lord Devil
    Lord Devil | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    به نظرم ردمی نوت3 نسخه اسنپ گزینه بهتری باشه...واقعا مقرون به صرفه و پر قدرته

  • علیرضا
    علیرضا | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    ای کاش ایران هم جز بازار کار اوپو و میزو بود

  • Naweed
    Naweed | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    Meizu m2 note دارم نسبت به پولی که دادم بابتش کاملا راضیم

  • باقر
    باقر | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    کپ اپوو هستش که این؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی