ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سامسونگ از باندل 16 بازی فریمیوم به همراه محتویات ویژه برای دارندگان گلکسی اس 7 رونمایی کرد

کمپانی سامسونگ از زمان معرفی پرچمداران گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، روی مشخصات سخت افزاری آن ها مانور تبلیغاتی بسیاری داده و دو اسمارت فون قدرتمند خود را به عنوان انتخاب اول ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

کمپانی سامسونگ از زمان معرفی پرچمداران گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، روی مشخصات سخت افزاری آن ها مانور تبلیغاتی بسیاری داده و دو اسمارت فون قدرتمند خود را به عنوان انتخاب اول موبایل گیمرها معرفی کرده است. با این حال کره ای ها به خوبی می دانند که نمایشگر زیبا و قدرت سخت افزاری، به تنهایی برای جذب گیمرها کافی نیست و در همین راستا قابلیت های نرم افزاری دیگری نیز برای پرچمداران خود در نظر گرفته اند.

یکی از این قابلیت ها، اپلیکیشن Game Launcher است که به کاربر اجازه می دهد تا ضمن بهینه سازی و ایجاد تغییرات در تنظیمات بازی، ناتیفیشکن ها را غیرفعال کرده و حتی گیم پلی را ضبط نماید.

اما سامسونگ در کنار Game Launcher به تازگی از «بسته بازی - Game Pack» جدیدی برای پرچمداران اخیر خانواده گلکسی رونمایی کرده که می توان آن را از طریق گلکسی اپ استور دریافت کرد. این بسته، شامل 16 بازی فریمیوم (رایگان با خرید درون برنامه ای) است که محتویاتی ویژه در اختیار دارندگان گلکسی اس 7 و اس 7 اج قرار می دهد.

برای مثال هرکسی که بازی Hearthstone کمپانی بلیزارد را از طریق گلکسی اپ استور دریافت کرده و روی گلکسی اس 7 اجرا نماید، سه بسته کارت نیز به رایگان در دسترسش قرار می گیرد. یا با دانلود بازی Badland، بخش چندنفره آن نیز به رایگان در دسترس خواهد بود؛ بخشی که در حالت عادی باید هزینه ای برای دریافت آن پرداخت نمود.

در آخر باید توجه داشت که الزامی به دریافت این عناوین از طریق اپ استور گلکسی نیست و در صورتی که عناوین مورد نظر سامسونگ را از طریق گوگل پلی نیز دانلود کنید، به محتویات اضافه دست خواهید یافت. نکته دیگر هم آن است که اگر از طریق گلکسی اس 6، محتویات رایگان برخی بازی ها نظیر Hearthstone را در سال گذشته دریافت کرده باشید، دیگر امکان دریافت همان محتویات از طریق گلکسی اس 7 وجود ندارد.

Game-Pack-1

Game-Pack-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    نوشتین میتوان از اپ استور دانلود کرد،منظورتون همون گوگل پایه؟

    • bad name
      bad name | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

      galaxy apps

    • جهان
      جهان | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

      فرق نداره از هردو هم میشه نصبید

مطالب پیشنهادی