ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات جدیدی از موبایل ZenFone 3 ایسوس لو رفت

موبایل ذنفون 2 ایسوس در ژانویه سال 2015 معرفی و سه ماه پس از آن نیز روانه بازار شد و در آن زمان یکی از بهترین پرچمدارانی به شمار می رفت که قیمت بسیار مناسبی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

موبایل ذنفون 2 ایسوس در ژانویه سال 2015 معرفی و سه ماه پس از آن نیز روانه بازار شد و در آن زمان یکی از بهترین پرچمدارانی به شمار می رفت که قیمت بسیار مناسبی نیز داشت. اما به دلیل حضور اسمارت فون هایی همانند گلکسی اس 6 و جی 4 ال جی چندان مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت.

حال برعکس آن، در مورد ZenFone 3 شایعات زیادی به بیرون درز پیدا می کنند و هر کدام به مشخصه خاصی از این دستگاه مربوط می شوند. از جمله می توان به جدیدترین اخبار درباره این موبایل اشاره کرد که اطلاعاتی منتسب به سخت افزار این دیوایس را فاش نموده.

به گزارش Digitimes از «اکونومیک دیلی نیوز»، ذنفون 3 ایسوس بدنه تماما فلزی و صفحه نمایشی با شیشه 2.5D دارد. بد نیست بدانید که 2.5D به شیشه ای گفته می شود که لبه های گرد و منحنی دارد و واژه 3D هم برای توصیف پنل های خمیده همانند آنچه در گلکسی اس 7 سامسونگ استفاده شده، به کار می رود.

از دیگر شایعه های منتشر شده در مورد ZenFone 3 می توان به وجود پورت USB Type-C، تکنولوژی فوکوس خودکار لیزری و حسگر تشخیص اثر انگشت اشاره کرد. جا دارد یادآوری کنیم که در اواخر پائیز سال پیش، مدیر ایسوس وجود پورت یاد شده را در پرچمدار آتی خود تائید نمود.

با اضافه شدن خبرهای امروز به مشخصاتی که از قبل در مورد این دستگاه لو رفته بود اینطور گمانه زنی می گردد که احتمالا این شایعات صحت داشته باشند. اما برای اطمینان از این امر باید منتظر رونمائی رسمی از این محصول باشیم. برخی از رسانه ها تصور می کنند شاید ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس امسال از ذنفون 3 پرده برداری نماید. اما هنوز چیزی معلوم نیست و کمپانی سازنده نیز تاکنون هیچ خبری را رد یا تائید نکرده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی