ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موسسه Kantar: کاربران پلتفرم موبایلی ویندوز بازهم کاهش یافته اند

موسسه تحقیقاتی Kantar امروز در طی گزارشی تمامی فراز و فرودهای سهم بازار ویندوز فون در سه ماهه اول سال جاری میلادی را منتشر نموده. بر اساس این بررسی، شمار کاربران این سیستم عامل همچنان ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

موسسه تحقیقاتی Kantar امروز در طی گزارشی تمامی فراز و فرودهای سهم بازار ویندوز فون در سه ماهه اول سال جاری میلادی را منتشر نموده.

بر اساس این بررسی، شمار کاربران این سیستم عامل همچنان رو به کاهش است به طوری که در حال حاضر سهم بازار ویندوز فون در اروپا به 5.9 درصد رسیده. این در حالیست که در زمان مشابه در سال پیش، این سهم 10.1 درصد بوده و در 6 ماه گذشته نیز 6.4 درصد اعلام شده بود.

در انگلستان این سهم به 6.2 درصد نزول یافته و در ایتالیا که همیشه بیشترین سهم بازار برای این پلتفرم را داشته نیز شاهد کاهش چشمگیری بوده ایم به طوری که از 14.4 درصد در سال پیش به 6.7 درصد در زمان کنونی رسیده.

روند عدم محبوبیت و کاهش توجه مردم به سیستم عامل موبایل اهالی ردموند در مورد دیگر نقاط جهان نیز رواج دارد به طوری که سهم بازار آن در آمریکا 2.6 و در چین فقط 0.9 درصد است.

البته اینطور  به نظر می رسد که شرکای سخت افزاری تازه مایکروسافت به نوعی جذب ویندوز ده موبایل شوند یا این آمار و ارقام در طول 6 تا 12 ماه بهتر شده و دوران خوش گذشته را بار دیگر برای این شرکت تکرار نماید.

در جدول پائین می توانید آمار دقیق سهم بازار پلتفرم های مختلف را با هم مقایسه نمائید.

kantar-February-2016

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • lili
    lili | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    از اين آمار ميشه فهميد چقدر ژاپني ها آدمهاي با ثباتي هستند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی