ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی به صورت رسمی از TalkBand B3 پرده برداشت

هوآوی دقایقی پیش در جریان مراسم معارفه پرچمداران جدیدش P9 و P9 پلاس، از نسل جدید ساعت های هوشمند سری TalkBand خود پرده برداشت. TalkBand B3 نسبت به نسل قبلی اش TalkBand B2 که آن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۹

هوآوی دقایقی پیش در جریان مراسم معارفه پرچمداران جدیدش P9 و P9 پلاس، از نسل جدید ساعت های هوشمند سری TalkBand خود پرده برداشت. TalkBand B3 نسبت به نسل قبلی اش TalkBand B2 که آن هم ساعت هوشمند فوق العاده ای بود، جهش بزرگی از منظر طراحی و قدرت سخت افزاری داشته.

TalkBand B3 در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد: Active، Classic و Elite. مدل اکتیو در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می شود و بیشتر برای افرادی طراحی شده که بخش اعظمی از روز خود را در باشگاه های ورزشی یا در حال ورزش کردن و دویدن می گذارنند.

مدل کلاسیک نیز در دو رنگ بژ و قهوه ای و با یک نوار طلایی رنگ در اطراف نمایشگر به دست مشتریان خواهد رسید. این دو مدل هر دو دارای بندهای چرمی درجه یک برای بستن به مچ هستند. اما مدل Elite دارای بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ و به رنگ خاکستری است که گران قیمت ترین مدل سری جدید ساعت های هوشمند TalkBand به شمار می آید.

Huawei-TalkBand-B3_1

هوآوی یک نمایشگر PMOLED با رزولوشن 128x80 را در ساختار TalkBand B3 به کار گرفته است. باتری این ساعت هوشمند، یک باتری 91 میلی آمپری است که به تضمین هوآوی می تواند 3 تا 4 روز کاری وسیله را برایتان روشن نگه دارد. اگر ساعت در حالت استندبای باشد، این میزان به 6 روز خواهد رسید. همچنین 5.5 ساعت متوالی می توانید از آن برای برقراری تماس استفاده کنید.

جالب است بدانید که باتری این ساعت تنها در عرض 90 دقیقه شارژ می شود و ضمنا با پیروی از استاندارد IP57 ضد آب و گرد و غبار هم هست. پشتیبانی از بلوتوث 4.2 و پایش سلامتی همانند TalkBand های قدیمی، از دیگر امکانات سری جدید ساعت های هوشمند هوآوی محسوب می شوند.

هوآوی برای این که طراحی ساعت جدیدش برای کاربران تازگی داشته باشد، صفحه نمایش آن را قوس دار طراحی کرده و برای جلوگیری از افتادن لکه یا خط و خش روی آن، یک لایه ضد اثر انگشت نیز در ساختار آن به کار گرفته است.

هوآوی هنوز صحبتی در مورد زمان عرضه TalkBand B3 به میان نیاورده، اما قیمت سه مدل Active و Classic و Elite را به ترتیب 190 دلار، 225 دلار و 282 دلار اعلام کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی