ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ارتش مزدوران؛ معرفی بازی League of War: Mercenaries

استاد ساخت بازی های استراتژیک، با جدیدترین و مدرن ترین محصولش آمده تا تجربه ای فوق العاده از بازی های نظامی را برایتان به ارمغان بیاورد. GREE .INC که حالا پس از انتشار بازی های فوق العاده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

استاد ساخت بازی های استراتژیک، با جدیدترین و مدرن ترین محصولش آمده تا تجربه ای فوق العاده از بازی های نظامی را برایتان به ارمغان بیاورد. GREE .INC که حالا پس از انتشار بازی های فوق العاده ای همچون War of Nations و Crime City سری در میان سرها شده، در League of War: Mercenaries تجربه سبک استراتژی را در پلتفرم موبایل به اوج خود می رساند.

مثل تمام بازی های استراتژیک ریل تایم، در League of War: Mercenaries هم هدف مشخص است: پایگاه مستحکمی بسازید، نیروهایتان را جمع کنید و به هر جنبنده ای که در نقشه می بینید یورش ببرید.

screen640x640 (1)

جزئیات در گرافیک کاملا سه بعدی League of War: Mercenaries بسیار بالاست، تا حدی که می توانید آن را با عناوین استراتژیک محبوب پی سی و کنسول مقایسه کنید.

وقتی که ارتش سربازان پیاده نظام، تانک ها، هلیکوپترها و هواپیماهایتان را به میدان جنگ می فرستید، می توانید از زوایای مختلف به تماشای نبرد نشسته و از انیمیشن های نرم و روان بازی لذت ببرید.

screen640x640 (2)

در مورد گیم پلی بازی چه می توانیم بگوییم؟ League of War: Mercenaries چه در بخش تک نفره و چه چند نفره از آن عناوین استراتژیکی است که می تواند هفته ها و ماه ها شما را درگیر خودش کند تا حسابی از خواب و خوراک بیفتید!

محیط سازی و سبک گرافیکی بازی ممکن است شما را به یاد سری بازی های Halo Wars بیندازد؛ هر چند که عظمت نقشه ها و نبردهای شاهکار استراتژیک بانجی به هیچ وجه با این بازی قابل مقایسه نیست.

اما در کل League of War: Mercenaries در زمینه ارائه تجربه ای کامل از بازی های استراتژیک در موبایل، نمره قبولی را می گیرد و شکی نیست که می تواند نظر شما را به سوی خودش جلب کند.

League of War: Mercenaries

League of War: Mercenaries

سازنده: GREE, INC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 126 / 78 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • matin danger
    matin danger | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    به نظر جالب میاد

مطالب پیشنهادی