ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تصاویر لو رفته از God of War 4، تقابل کریتوس با اساطیر اسکاندیناوی را نمایش می دهند

بنابر تصاویر مفهومی جدیدی که در وب سایت NeoGaf انتشار یافته، نسخه بعدی سری بازی God of War دیگر ارتباطی با خدایان یونان ندارد و این بار براساس اساطیر نوردیک ساخته خواهد شد. این تصاویر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

بنابر تصاویر مفهومی جدیدی که در وب سایت NeoGaf انتشار یافته، نسخه بعدی سری بازی God of War دیگر ارتباطی با خدایان یونان ندارد و این بار براساس اساطیر نوردیک ساخته خواهد شد. این تصاویر لو رفته، بخش هایی از لوکیشن های نسخه بعدی فرنچایز مورد بحث و نیز طرح های مفهومی آن ها را به نمایش می گذارند.

از میان تعداد بسیار زیاد تصاویر لو رفته، تنها چند عدد از آن ها شخصیت اصلی بازی را به نمایش می گذارند و هنوز نمی توان مطمئن بود که آیا کریتوس یک بار دیگر به عنوان پروتاگونیست God of War ایفای نقش خواهد کرد یا خیر. با این حال، شخصیت اصلی فعلی، ریشی بلند داشته و از تبری کوچک به عنوان سلاح بهره می برد.

Alfheim_Wall_FM_WIPv1-1024x624.0

این تصاویر از سوی کاربر NerdLeaks در توییتر انتشار یافته اند و ظاهرا از وب سایت شخصی یکی از طراحان استودیوی Santa Monica به دست آمده اند. بعد از انتشار این تصاویر بود که وب سایت و اکانت توییتر NerdLeaks آفلاین شد و دیگر خبری از سوی آن نشنیدیم.

در تصاویر مفهومی مورد بحث، به نام کریتوس اشاره و گفته شده که وی به لوکیشن هایی چون آلف هایم (Alfheimr) و واناهایم (Vanaheimr) سر خواهد زد؛ دو جهان از جهان های نه گانه اساطیر نوردیک که به ترتیب به شکل شهری سنگی و جنگلی خوش آب و رنگ در تصاویر مفهومی به نمایش درآمده اند.

543534545-1024x652.0

تقابل کریتوس با اساطیر و خدایان اسکاندیناوی، یکی از ایده های قدیمی سانتا مونیکا برای سری God of War به حساب می آید و دیوید جفی، کارگردان بازی از مدت ها پیش نسبت به روایت چنین داستانی تمایل نشان داده بود. حالا با توجه به اینکه کریتوس اکثر خدایان یونانی را از پیش روی برداشته، استفاده از اساطیر نوردیک چندان عجیب نیست.

در هر حال، اساطیر نوردیک می توانند بستری غنی برای داستان سرایی در God of War بعدی ایفا کنند و احتمالا شاهد مبارزه کریتوس با خدایانی چون ثور، لوکی و اودین باشیم. هم چنین داستان های نوردیک، موجوداتی افسانه ای چون یمیر و گرگ فنریر را نیز در خود جای می دهند که می تواند به جذابیت گیم پلی بازی بیفزاید.

در سال 2014، کوری بارلوگ، کارگردان دومین نسخه از God of War به اشتباه در طی پنل PlayStation Experience ساخت نسخه جدید فرنچایز مورد بحث را تایید کرد.

با توجه به اینکه آخرین نسخه از God of War تحت عنوان Ascension در سال 2013 برای پلی استیشن 3 عرضه شد، بعید نیست که سانتا مونیکا در پی ساخت بازگشتی شکوهمندانه برای کریتوس روی پلتفرم پلی استیشن 4 باشد. برای مشاهده سایر تصاویر لو رفته، از این لینک استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • essa
    essa | ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

    من یکی از طرفداران بازی god of war هستم ولی بنظر مننبای تغیری در خود کریتوس ایجد بشه

  • omid
    omid | ۲۰ فروردین ۱۳۹۵

    به جرعت میگم یکی از بهترین بازی های تاریخه سری گاد اف وار. خداکنه داستانش دنباله رو سری قبلی باشه ،ولی اگه کریتوش توش نباشه دیگه گاد اف وار محسوب نمیشه اخه کریتوس و تبر؟؟؟؟؟؟؟

    • essa
      essa | ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

      راست میگی باهات موا فقم

      • parsa
        parsa | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

        منم موافقم.. کریتوس تا وقتی بهش میشه گفت خدای جنگ ، که مثل قبل جسور و البته داستان بازی هم ادامه داستان قبلی باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی