ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت Gear 360 سامسونگ بالاخره مشخص شد

طی چند سال اخیر، واقعیت مجازی در حال بدل شدن به یکی از پدیده های داغ دنیای تکنولوژی بوده و حالا در همین راستا رفته رفته شاهد آن هستیم که دوربین های ۳۶۰ درجه و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

طی چند سال اخیر، واقعیت مجازی در حال بدل شدن به یکی از پدیده های داغ دنیای تکنولوژی بوده و حالا در همین راستا رفته رفته شاهد آن هستیم که دوربین های ۳۶۰ درجه و هدست های VR تجاری با قیمتی مناسب در حال ورود به بازار هستند. لذا کاربران اندک اندک می توانند آنها را تهیه نموده محتوی تولید کرده و از متحوای تولیدی دیگران نیز بهره بگیرند.

یکی از دوربین هایی که به تازگی در این زمینه ارائه شده و توجهات را به خودش معطوف نموده و با جدیدترین موبایل های کمپانی کره ای سازنده اش هم سازگاری دارد، Gear 360 سامسونگ است.

این دوربین از دو لنز زاویه باز ۱۹۵ درجه ای بهره می برد تا با کمک آنها بتواند عکس ها و تصاویر ۳۶۰ درجه را با رزولوشن نزدیک به 4K به ثبت برساند. دیوایس مذکور با جدیدترین موبایل های سامسونگ سازگاری داشته و از طریق اسمارت فون هایی همچون گلکسی اس ۶، اس ۶ اج، اس ۶ اج پلاس، نوت ۵، گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج قابل کنترل است.

اطلاعاتی که در بالا آورده ایم را قبلاً و در لا‌به‌لای اخبار نیز خوانده بودیم، اما یک پرسش بزرگ راجع به این محصول باقی مانده بود و آن چیزی نبود به جز قیمت آن. فروشگاه B&H، ساعاتی پیش دوربین یاد شده را به صورت رسمی در کاتالوگ های فروش خود آورده و برای آن قیمتی معادل ۳۵۰ دلار در نظر گرفته.

بد نیست یادآور شویم Gear 360 به دو سنسور ۱۵ مگاپیکسلی CMOS و دو لنز Fisheye با گشودگی دهانه f/2.0 مجهز است و می تواند ویدئوها را با کیفیت ۳۸۴۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت کند. این دستگاه از وای-فای، بلوتوث و NFC داخلی برخوردار بوده و از کارت های حافظه میکرو SD با حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم پشتیبانی به عمل می آورد. از دیگر ویژگی هایش نیز می توان به سازگاری با سرویس گوگل استریت ویو اشاره کرد.

هر چند اکنون از قیمت دوربین ۳۶۰ کره ای ها آگاه هستیم، ولی طبق گفته های پیشین سازنده برای آغاز عرضه ی آن می بایست تا نیمه ی دوم ۲۰۱۶ و فرا رسیدن روزهای انتهایی ماه ژوئن منتظر باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    دیوایسی انقلابی و بدرد بخورم ارزوست
    نه این و اون دیوایس کارتنی گوگل و اون هلولنز پر از مشکل و کمبود مایکی
    امیدم فقط به مجیک لیپه

مطالب پیشنهادی