ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Toolwiz Photos؛ یک ویرایشگر تصویر همه فن حریف برای اندرویدی ها

ویرایشگرهای تصویر از آن دسته اپلیکیشن هایی هستند که فقط به یک مورد از آنها در موبایل ها و تبلت هایمان بسنده نمی کنیم. تنوع این دسته از اپلیکیشن ها بسیار بالاست، و مواردی در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

ویرایشگرهای تصویر از آن دسته اپلیکیشن هایی هستند که فقط به یک مورد از آنها در موبایل ها و تبلت هایمان بسنده نمی کنیم. تنوع این دسته از اپلیکیشن ها بسیار بالاست، و مواردی در بینشان وجود دارند که به خاطر قابلیت های به خصوصی در میان کاربران به محبوبیت رسیده اند.

Toolwiz Photos می تواند جز این دسته از ویرایشگرهای تصویر محسوب شود؛ اپلیکیشنی که تقریبا تمام خصوصیات خوبی که از یک ویرایشگر تصویر انتظار دارید را در خود گردآوری کرده تا با نصب آن، شاید به نمونه های مشابه دیگر احتیاجی نداشته باشید.

Toolwiz Photos مجموعه نسبتا کاملی از ابزار ویرایشی و فیلترها را در رابط کاربری سیاه و سفیدش گنجانده تا بتوانید عکس های خامتان را با آن از این رو به آن رو کنید.

نکته بسیار عالی در مورد Toolwiz، رابط کاربری ساده و خلوتش است که به هیچ وجه کاربر را برای استفاده گیج نمی کند، هر چند که آثار تقلید از اپلیکیشن های دیگر را به وضوح می توان در آن دید. با این حال نمی توان منکر شد که Toolwiz برای ویرایش، موفق شده تا رابط کاربری خوب و استانداردی برای کاربرانش مهیا کند.

Toolwiz 2

اما از منظر قابلیت ها، امکانات روتین تمام ویرایشگرهای عکس از جمله تنظیم کادر و رنگ و نور را در Toolwiz شاهد هستید، مضاف بر اینکه منحنی های تنظیم RGB، افکت HDR، ابزار پولیش، امکان آرایش چهره ها، جابجایی چهره ها (Face Swap) و افکت های جالب تصویر در تصویر (PIP) را هم به عنوان ابزار مکمل در اختیار دارید.

کلیه این امکانات به طور کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته اند، و اگر می خواهید بدانید که با Toolwiz دقیقا چه چیزهایی بدست می آورید، توصیه می کنیم که جستجو در میان توضیحات گوگل پلی را کنار بگذارید، اپلیکیشن را نصب کرده و در عمل آن ها را شاهد باشید. شاید Toolwiz با قابلیت هایش توانست شما را قانع کند که ویرایشگرهای تصویر دیگرتان را کنار بگذارید.

و در پایان بد نیست بدانید که تیم Toolwiz، از سه توسعه دهنده تشکیل شده که دو نفر از آنها بیماران مبتلا به هموفیلی هستند. این ویرایشگر تصویر فوق العاده را می توانید همین حالا از گوگل پلی دانلود کنید.

Toolwiz Photos - Editor Pro

Toolwiz Photos - Editor Pro

سازنده: Toolwiz.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 29 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی