ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی اندروید مارشملو را برای اکسپریا Z2، Z3 و Z3 Compact منتشر کرد

پس از ارائه اندروید مارشملو از سوی گوگل، سونی وعده داد که موبایل های پرچمدار سال های گذشته خود را به این نسخه از پلتفرم اندروید بروز رسانی خواهد کرد و اکنون همین وعده در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

پس از ارائه اندروید مارشملو از سوی گوگل، سونی وعده داد که موبایل های پرچمدار سال های گذشته خود را به این نسخه از پلتفرم اندروید بروز رسانی خواهد کرد و اکنون همین وعده در حال محقق شدن است.

در اکتبر سال ۲۰۱۵، سونی گفت که تصمیم دارد موبایل های اکسپریا Z2، Z3 و Z3 Compact را به نسخه مورد بحث از اندروید بروز رسانی کند. ماه گذشته شرکت ژاپنی نسخه بتای این سیستم عامل را به صورت محدود برای موبایل هایش عرضه کرد اما حالا، کاربران تلفن های همراه یاد شده در حال دریافت بروز رسانی نهایی مارشملو برای دستگاه های خود هستند.

سونی اکنون یک بیلد با کد 23.5.A.0.570 را از طریق OTA به دست کاربران موبایل های مذکور می رساند که توسط نصب آن، این سه مدل تلفن هوشمند به نسخه ۶.۰.۱ مارشملو بروز رسانی می شوند. در این بیلد، بروز رسانی امنیتی ماه فوریه گوگل هم گنجانده شده است.

شماره مدل دقیق موبایل هایی که بروز رسانی می شوند، D6503 Z2، D6603 Z3 و D5803 Z3 Compact است. از سوی دیگر آنطور که خبر می رسد، هنوز همه کاربران در سراسر جهان به این بروز رسانی دست پیدا نکرده اند اما گزارش شده که در ایالات متحده، روسیه، اوکراین، خاورمیانه، آفریقای شمالی و آمریکای لاتین، این بروز رسانی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مشخصا همه کاربران به شکل همزمان بروز رسانی را دریافت نخواهند کرد و اگر صاحب یکی از سه موبایل مذکور هستید، احتمالا تا چند روز آتی نوتیفیکیشن بروز رسانی را دریافت خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • عرفان
    عرفان | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    نیومده که ، برا من میزنه you device is up to date

    • amir44ho@gmail.com
      amir44ho@gmail.com | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

      برا مدل دو سیم چند روز صبرکن

  • Alpacino
    Alpacino | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    خبرها حاکی از آن است که بدجوری اوه اوه ..
    بخدا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی