ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«جان چن» برنامه بلک بری برای تولید دو موبایل جدید مبتنی بر اندروید را تائید نمود

کمپانی بلک بری در حوزه ساخت تلفن هوشمند و درآمدزایی از آن واقعا با مشکل مواجه گشته و اسمارت فون های این شرکت چندان مورد توجه کاربران قرار ندارند. با اینکه وقتی این شرکت برای ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

کمپانی بلک بری در حوزه ساخت تلفن هوشمند و درآمدزایی از آن واقعا با مشکل مواجه گشته و اسمارت فون های این شرکت چندان مورد توجه کاربران قرار ندارند. با اینکه وقتی این شرکت برای همگام شدن با باقی موبایل سازهای جهان به سیستم عامل اندروید روی آورده، اسمارت فونی مبتنی بر این پلتفرم عرضه کرد و به واسطه ی آن موجب افزایش فروش خود شد، اما باز هم در اصل ماجرا توفیری نداشت و محصولاتش همچنان در اولویت های آخر انتخاب مشتری ها قرار دارند.

پیرو همین امر و به موجب موفقیت کوچکی که Priv برای شرکت کانادائی مورد بحث رقم زده بود، گفته می شود آنها تصمیم گرفته اند که امسال دو اسمارت فون میان رده تحت سیستم عامل اهالی مانتین ویو روانه بازار کنند تا شاید گامی رو به بالا برایشان محسوب گردد، که این موضوع مورد تائید «جان چن»، مدیر عامل شرکت قرار گرفته و اظهار داشته تا پایان سال دو محصول جدید و ارزان تر از Priv روانه بازار خواهند نمود.

همان طور که شاید در خبرها شنیده باشید بسیاری از تحلیلگران حوزه موبایل اعتقاد دارند که بلک بری باید شکست خود در زمینه تولید اسمارت فون را بپذیرد زیرا حتی پرچمدار مبتنی بر اندروید آن نیز با اینکه مشخصات خوبی دارد، به علت قیمت بالا نمی تواند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. با قیمت 700 دلاری «پریو»، تلفن های هوشمند بسیار بهتر و قدرتمندتری را در بازار می توان پیدا نمود.

در مورد اسمارت فون های یاد شده هم گفته می شود که یکی از آنها با صفحه کلید کامل و دیگری با صفحه نمایش لمسی همراه خواهند بود و قیمت آنها نیز به ادعای مدیر شرکت، بین 300 تا 400 دلار در نظر گرفته شده.

بخش اعظم مشکلات این شرکت به ورود آیفون در سال 2007 مربوط می گردد که موجب شد توجه قشر وسیعی از کاربران به سمت موبایل اهالی کوپرتینو جلب شده و تلفن های هوشمند این شرکت کانادائی را به فراموشی بسپارند. اما خود بلک بری نیز در این میان بی تقصیر نسیت زیرا مثلا دستگاهی همانند Priv زمانیکه که وارد بازار شد هیچ قابلیت جدید و مدرنی نداشت که به واسطه آن دیگر دیوایس ها را به مبارزه بطلبد و به موجب همین امر مورد کم لطفی کاربران قرار گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alireza
    alireza | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵

    با سلام و احترام.می خواستم از اینکه اخبار بلک بری رو پوشش میدید ازتون تشکر کنم ولی در مورد قابلیت جدید در priv میشه از کیبورد عالی، بلک بری هاب و امنیت در اندروید نام برد و اگه بلک بری با قیمت پایین تری پریو رو عرضه می کرد به نظرم فروش بهتری داشت

  • Rivekan
    Rivekan | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵

    چه خبر خوبی (:

  • nima
    nima | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵

    عاشق طراحیه بلک بری پاسپورتم صد بار خواستم این گوشیو بگیرم ولی به خاطر محدودیت های bb منصرف شدم
    امیدوارم یه گوشیه اندرویدی با طراحیه شبیه به پاسپورت معرفی کنه

    • BlackSoft
      BlackSoft | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵

      منم
      اگه پاسپورت /Z10 /Z30 /Z3 /Leap اندرویدی تولید میشدن الان جایگاهی خیلی بهتری میداشت بلک بری

مطالب پیشنهادی