ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مدیریت مصرف باتری در دستگاه های iOS با اپلیکیشن Battery Mate

اگر بدانید که دقیقا چه چیزهایی باتری موبایل تان را مصرف می کنند، مدیریتش کار چندان سختی برایتان نخواهد بود. در همین راستا امروز اپلیکیشنی به شما معرفی می کنیم که میزان دقیق شارژ باقی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

اگر بدانید که دقیقا چه چیزهایی باتری موبایل تان را مصرف می کنند، مدیریتش کار چندان سختی برایتان نخواهد بود. در همین راستا امروز اپلیکیشنی به شما معرفی می کنیم که میزان دقیق شارژ باقی مانده برای انجام کارهای مختلف را در iOS به نمایش در می آورد.

با نصب و اجرای Battery Mate، همیشه خواهید دانست که با توجه به شارژ فعلی باتری، تا چند ساعت می توانید با آیفون یا آیپدتان موسیقی گوش کنید، حرف بزنید، ویدئو ببینید یا با اتصال به وای فای به کار در اینترنت بپردازید.

1234

البته Battery Mate کار چندان فوق العاده ای برایتان انجام نمی دهد و بیشتر شبیه به ویجتی است که اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی باتری در خود گنجانده. با این وجود، همین اطلاعات می توانند دید درستی برای مدیریت مصرف باتری به شما بدهند تا قادر باشید نهایت بهره ممکن را از موبایل تان ببرید.

Battery Mate نسخه ویژه ای هم برای اپل واچ در نظر گرفته که میزان شارژ باتری را روی صفحه ساعت به نمایش در می آورد. با داشتن این اطلاعات، دیگر نیازی نیست که برای چک کردن وضعیت باتری موبایل تان را از جیب خارج کنید.

این اپلیکیشن علیرغم مزایایی که برایتان به ارمغان می آورد، نقصی دارد و آن هم نداشتن ویجت مخصوص برای مرکز اعلان هاست. برای چک کردن وضعیت باتری هر بار لازم است که روی آیکن اپلیکیشن اشاره کنید. بدیهی است که در صورت وجود ویجت، انجام این کار وقت بسیار کمتری از کاربر می گرفت.

با این وجود، در صورتی که با این موضوع کنار بیایید Battery Mate می تواند در مدیریت مصرف باتری کمک بزرگی برایتان محسوب شود. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از اپ استور دریافت نمایید.

Battery Mate

Battery Mate

سازنده: Albert Lai قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 3.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سید مصطفی
    سید مصطفی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    چشم بازار رو کور کردین با این اپ معرفی کردنتون ۳ نا ریوی داذه هر ۳ یه ستاره و همشون میگن کار نمیکنه! زو چه حسابی اپ معرفی میکننین؟!!

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

      تمام اپلیکیشن هایی که در دیجیاتو معرفی میشن، قبلش تست میشن. Battery Mate هم از این قاعده مستثنی نیست. شخصا بدون هیچ مشکلی از این اپلیکیشن به طور روزانه استفاده می کنم. لطفا قبل از نظر گذاشتن، اپ رو تست کنید.

مطالب پیشنهادی