ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنای 48 طبقه کارتی روی ماشین لباسشویی کنتوم ال جی و نمایش عملکرد بدون لرزش آن

شرکت ال جی یکی از تولید کنندگان مطرح لوازم خانگی در دنیاست که محصولاتش به خاطر فاکتورهای مختلفی چون قیمت مناسب، کیفیت و تنوع، در ایران طرفداران زیادی دارند. این کمپانی برای تبلیغ کالاهای تولیدی اش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

شرکت ال جی یکی از تولید کنندگان مطرح لوازم خانگی در دنیاست که محصولاتش به خاطر فاکتورهای مختلفی چون قیمت مناسب، کیفیت و تنوع، در ایران طرفداران زیادی دارند.

این کمپانی برای تبلیغ کالاهای تولیدی اش علاوه بر ساخت و انتشار تیزرهای تبلیغاتی هرچند وقت یکبار دست به ابتکارات جالب توجهی می زند و در جدیدترین اقدام با همکاری یکی از معمارهای دانشگاه هاروارد رکوردی جهانی را به ثبت رسانده که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در این باره جلب می کنیم.

شرکت ال جی و برایان برگ، رکورد جهانی جدیدی برای بلندترین خانه کارتی که در مدت 12 ساعت ساخته شد به ثبت رساندند. باورنکردنی تر اینکه  این سازه بلند 3.3 متری که رکورد را شکست روی یک ماشین لباسشویی کنتوم که 1000 دور در دقیقه میچرخید، ساخته شد.

برایان برگ، معماری که در هاروارد تحصیل کرده و از 8 سالگی در ساخت سازه های کارتی صاحب مهارت شده است، جهت ثبت این رکورد با کمپانی LG همراه شد. این خانه بی نظیر 48 طبقه دارد و کار کردن ماشین لباسشویی ال جی به هیچ وجه باعث تخریب آن نشد.

جو سئونگ جین مدیرعامل و رئیس لوازم خانگی برقی LG و شرکت “Air Soloutions” اظهار داشت «قلب ما برای برایان که به مهارت خاصی دسترسی پیدا کرده و همزمان با آن در پررنگ کردن ابداعات فنی لوازم خانگی ال جی به ما یاری رسانده می تپد».

وی ادامه داد: «لوازمی مثل ماشین لباسشویی دیگر نباید به عنوان لوزامی پرصدا و لرزنده دیده شوند. آنها همراهانی ساکت و بدون مزاحمت در آشپزخانه هستند. رخداد شکستن رکورد خانه کارتی، روش خلاقانه ای برای نشان دادن این قابلیت بود.»

سیستم منحصر به فرد کنتوم LG از یک لرزه گیر نوین مشابه با سیستم خودرو بهره می برد. این سیستم که دارای مخزن ثابت است بطور محسوسی لرزش و سطوح صدا را می کاهد. با خلاصی از فنرهای قدیمی که مخزن بیرونی را نگه میدارد، ماشین لباسشویی مجهز به سیستم کنتوم یکی از بیصداترین موتورهای چرخشی بازار را در خود دارد که صدای آن تنها 67 دسیبل معادل یک مکالمه معمولی است.

با کاهش قسمت های متحرک، اصطکاک یعنی اصلی ترین دلیل استهلاک  در ماشین های لباسشویی نیز کاهش می یابد. ال جی اطمینان بالایی به فناوری موتورهای دایرکت درایو این ماشین لباسشوئی با گارانتی 20 ساله دارد که دوبرابر استاندارد صنعتی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • vahid
    vahid | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    ما هم یه ماشین لباسشویی ایرانی داریم روشنش میکنیم اینقد تکون میخوره که پول میزاریم روش میره از نونوایی سر کوچه نون میگیره برمیگرده،،
    جمع کنید این بساط غرب زدگی رو :-) :-[

    • سیاهِ نارگیله
      سیاهِ نارگیله | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

      خوب ما برو اول یکم کشورهای جهان رو مطالعه کن بعد بیا نظر بده.کره واسه غربه؟ کسی مجبورت نکرده بیای اینجا و.ر بزنی که آخرش بفهمی آب قطعه

  • اشکان
    اشکان | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    سانسور درد داره :(

مطالب پیشنهادی