ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Slither.io؛ بزرگترین مار دنیا شوید

حقیقتش را بخواهید، بعد از درخشش عنوان فوق العاده Agar.io انتظار چنین روزی را داشتیم؛ روزی که نمونه های مشابهش پا به پلتفرم موبایل بگذارند. وقتی از نمونه مشابه صحبت می کنیم، عده ای واژگانی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

حقیقتش را بخواهید، بعد از درخشش عنوان فوق العاده Agar.io انتظار چنین روزی را داشتیم؛ روزی که نمونه های مشابهش پا به پلتفرم موبایل بگذارند. وقتی از نمونه مشابه صحبت می کنیم، عده ای واژگانی مثل «تقلیدی»، «فاقد نوآوری» و «کپی محض» را در پی آن ردیف می کنند. تا حدودی درست است، اما باید به این نکته توجه داشت که تقلید (در صورتی که به درستی انجام بگیرد) به خودی خود کار غلط و ناپسندی نیست.

گاهی اوقات الگوبرداری صحیح از یک موضوع می تواند نه تنها نقص هایش را بپوشاند، بلکه تجربه جدیدی خلق کند که به هیچ وجه تشابهی با نمونه قدیمی تر نداشته و برای مخاطب تازگی داشته باشد.

همه این ها را گفتیم که به Slither.io برسیم؛ پروژه متن بازی که به وضوح از ایده و مکانیزم گیم پلی بازی آگاریو الگوبرداری کرده، اما با اضافه کردن المان هایی جدید و ایجاد تغییراتی در هسته گیم پلی تلاش کرده تا محصول متفاوتی را به گیمر ارائه کند.

3

اگر آگاریو را بازی کرده باشید، با سبک و سیاق Slither.io غریبه نخواهید بود. این بازی هم دقیقا همان آگاریوست، با این تفاوت که اگر در آن بازی با سلول ها سر و کار داشتید، حالا باید با مارها سر و کله بزنید.

با ورود به بازی باید اسمی برای مارتان انتخاب کرده و حالا وارد نقشه بازی شوید؛ نقشه ای که مارهای ریز و درشت دیگر که هر کدام نماینده بازیبازهای نقاط دیگر دنیایند در آن می لولند مشغول قلع و قمع یکدیگرند. اما برای چه؟ برای این که به عنوان «بزرگترین مار روز» انتخاب شوند.

Slither.io یک قانون بیشتر ندارد: بخور تا خورده نشوی! با توجه به این موضوع، شما کنترل بچه ماری را در یک نقشه شلوغ در دست می گیرید. حالا باید از دست مارهای بزرگتر فرار کنید، و هر طعمه کوچکتر از خودتان را ببلعید.

2

هر چه در این محیط بیشتر دوام بیاورید، به قد و قامت مارتان اضافه می شود، تا جایی که می توانید به بزرگترین مار نقشه تبدیل شوید. Slither.io نه سر و ته دارد و نه گزینه ای برای توقف؛ هر کاری که می خواهید در آن انجام دهید را باید یکسره تمام کنید. بنابراین اگر قصد رکوردشکنی دارید، شاید بد نباشد که با موبایل متصل به شارژر این کار را انجام دهید!

Slither.io در کل تفاوت چندانی با آگاریو ندارد، شاید به همین خاطر بوده که عده ای با امتیازات پایین در گوگل پلی و اپ استور از آن پذیرایی کرده اند. با این حال استودیوی Thorntree نهایت تلاشش را برای ارائه تجربه ای متفاوت از آگاریو انجام داده، و اگر خیلی مشکل پسند نباشید و صرفا عنصر سرگرمی را بخواهید، می توانید روی Slither.io به عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده حساب باز کنید.

Slither.io

Slither.io

سازنده: Thorntree Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 24.7 / 15.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • matin danger
    matin danger | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    تقریبا کپی رفتن از agar.io

مطالب پیشنهادی