ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر حماسی بازی انحصاری Gears of War 4 برای اکس باکس وان را تماشا کنید

کمپانی مایکروسافت از زمانی که نسخه چهارم سری بازی Gears of War را در همایش E3 سال گذشته معرفی کرد، به طرفداران کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان، وعده عنوانی بی نظیر را داد و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

کمپانی مایکروسافت از زمانی که نسخه چهارم سری بازی Gears of War را در همایش E3 سال گذشته معرفی کرد، به طرفداران کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان، وعده عنوانی بی نظیر را داد و حالا با توجه به تریلر جدید این بازی، می توان گفت که واقعا باید منتظر عنوانی حماسی و بی بدیل باشیم.

تریلر کوتاه Gears of War 4، تمرکز خود را روی تصویر کردن رابطه میان مارکوس فنیکس (شخصیت اصلی نسخه های پیشین) و پسر وی، که حالا بزرگ شده و به عنوان پروتاگونیست Gears of War 4 ایفای نقش می کند معطوف کرده. موسیقی این تریلر نیز The Sound of the Silence نام دارد که تولید آن برعهده گروه هوی متال Disturbed بوده است.

هفته گذشته بود که سازندگان جدید Gears of War، خبر از بازگشت قابلیت اسپلیت اسکرین دادند و ظاهرا می توان در Gears of War 4، بازی را به صورت Co-Op و با همراهی دوستان به انجام رساند. یک ماه پیش هم وب مجله شهیر گیم اینفورمر به پای صحبت با سازندگان بازی نشست و اطلاعاتی گسترده از Gears of War 4 منتشر کرد.

Gears of War 4 قرار است در تاریخ 11 اکتبر (20 مهر) به صورت انحصاری برای کنسول اکس باکس وان عرضه شود، با این حال براساس شایعات تایید نشده، باید منتظر ورژنی برای ویندوز 10 نیز باشیم. علاوه بر این، از روز 18 آپریل (30 فروردین) فاز بتای بخش چندنفره Gears of War 4 به مدت یک هفته آغاز به کار می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • احمد
    احمد | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    عمرا أگه به پای آنچارتد برسه عشق فقط سونی و ps4

  • rafa
    rafa | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    واقعا بی نظیره

  • bbbbbb
    bbbbbb | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    عالی بود. نمیتونم براش صبر کنم عالیه این بازی

مطالب پیشنهادی